Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Wybory 2014

Oni chcą nami rządzić

2014-10-18 23:54
 

Jest już ostateczna lista kandydatów na burmistrzów i wójtów gmin należących do powiatu mogileńskiego.

Kandydaci na burmistrza Mogilna:
DUSZYŃSKI Leszek Marek, zam. Mogilno, wiek: 47 - KW Platforma Obywatelska RP
LESZCZYŃSKI Mirosław, zam. Goryszewo, wiek: 52 - KW PSL
ŁAGANOWSKI Jerzy Wojciech, zam. Mogilno, wiek: 61 - KW Prawo i Sprawiedliwość

Kandydaci na burmistrza Strzelna:
JABŁOŃSKI Jacek, zam. Strzelno, wiek: 55 - KKW SLD Lewica Razem
MATCZAK Ewaryst Zdzisław, zam. Jaworowo, wiek: 60 - Komitet Wyborczy PSL
ZOWCZAK Przemysław Antoni, zam. Zofijówka, wiek: 55 - KW Platforma Obywatelska RP

Kandydaci na wójta gminy Dąbrowa:
BARCZYKOWSKI Marcin Janusz, zam. Dąbrowa, wiek: 41 - KWW Przymierze Ludowe
DŁUTKOWSKI Karol Piotr, zam. Białe Błota, wiek: 55 - KW Prawo i Sprawiedliwość

Kandydaci na wójta Jezior Wielkich:
CIESIELCZYK Waldemar, zam. Wola Kożuszkowa, wiek: 38 - KW Prawo i Sprawiedliwość
DRZAZGOWSKI Józef, zam. Gaj, wiek: 56 - KW Platforma Obywatelska RP
WOŹNIAKOWSKI Zbysław Władysław, zam. Jeziora Wielkie, wiek: 63 - Komitet Wyborczy PSL

Kandydaci podani alfabetycznie. (I)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [186]» dodaj komentarz   

 » Plaża (Wiecanowo | 13-11-2014, 18:23:13)

Obecny burmistrz stracił mój głos, kiedy zamknął plażę w Wiecanowie, po co nam taka wypiękniona plaża, skoro teraz wogóle nie można dostać się nad jezioro, jedyne miejsce, gdzie można wybrać się tutaj na spacer:(

 » SZKOŁY (ze Szczepanowa | 13-11-2014, 10:08:40)

Już zapomnieliście, kto 4 lata temu wymyślał historie, że to kontrkandydat Mirek S. będzie zamykał szkoły? Marcin B. takie historie głosił a potem sam dokładał wszelkich starań by zamykać szkoły...!!! Chwalicie go za boiska, świetlice, remont szkoły w Szczepanowie?!!! Tak, pomógł, w roku wyborczym pomógł, ALE GDYBY NIE MIESZKAŃCY SZCZEPANOWA ICH WALKA I ZAANGAŻOWANIE SZKOŁY BY NIE BYŁO!!! BYŁABY FILIA, KTÓRĄ ŁATWO BYŁOBY ZAMKNĄĆ!! A GDZIE SĄ SZKOŁY PUBLICZNE W SŁABOSZEWIE I PARLINIE ????? DZIAŁAJĄ _ jako społeczne- ALE NIE DZIEKI WÓJTOWI - ONE ISTNIEJĄ TYLKO DZIĘKI MIESZKAŃCOM!!!! To po co dzieciom taki wójt???? Pomyślcie ludzie i otwórzcie oczy!!!!!

 » Świetlice w Gminie Dąbrowa (AMIGO | 11-11-2014, 19:41:59)

W świetlicach na terenie gminy Dąbrowa panuje syf i nie dzieje się nic na co dzień. Dlaczego? Ponieważ Gminy nie stać na osoby zarządzające budynkami i prowadzące je.. ALE WAŻNE, ŻE JE WYBUDOWALIŚMY. A teraz trzeba je utrzymywać, dbać o nie i zarządzać z głową, by służyły WSZYSTKIM mieszkańcom. Podatnicy płacą pieniądze za ich utrzymanie a nic konstruktywnego się w nich nie dzieje. Wójt i reszta rządzą zadaniowo, zrobione = odhaczone, nie ważne co dalej. Czekają tylko na oklaski..!!! Czy tak Wam się podoba?

 » BRAK WSPIERANIA PRZEDSIEBIORCZOŚCI LOKALNEJ - minus dla MB:( (ABC | 11-11-2014, 19:34:43)

Coś o wspieraniu o przedsiębiorczości lokalnej a raczej o JEJ BRAKU... Przy budowie świetlic wiejskich w Gminie Dąbrowa pracowały firmy spoza gminy, mimo iż lokalni przedsiębiorcy złożyli lepsze oferty. Naszemu Wójtowi nie zależy \\\"nie jego pieniądze\\\" . Tak to jest jak ktoś się nie solidaryzuje z mieszkańcami Gminy.

 » Do abc (Arek | 11-11-2014, 02:39:23)

Święta racja! ja tez miałem taka sytuacje jak ty . Poszedłem po poradę do gminy w sprawie oczyszczalni przydomowej a tam usłyszałem mądrości wielokrotne , ze niby co ja sobie myśle ze przecież kanalizacja będzie itp. Opisałem ja w poniższych postach ale jeden z pismaków oddelegowanych przez obecnie rządzących gmina odpowiadał. Mi w poniższych postach ze to mój błąd ze niby ja złe dopytalem , złe zrozumiałem. Fajnie ze potwierdza sie to co ja tu opisałem wcześniej bo ludzie czytający te posty maja pewność ze to jest prawda z życia wzięta . Rządzący gmina Dabrowa na codzień zarozumiali nie kompetentni ludzie ale przed wyborami Zrobią wszystko co w ich mocy zeby dalej okupować władze . Mam nadzieje ze to sie wkoncu skończy A w urzędzie gminy zasiada ludzie z zasadami lojalni prawdziwi .

 » DĄBROWA I KŁAMSTWA WÓJTA (ABC | 10-11-2014, 10:18:54)

HA HA HA. OCZYSZCZALNIE PRZYDOMOWE? TEMAT WRACA PRZED WYBORAMI JKA BUMERANG. KILKA LAT TEMU CHCIAŁEM WYBUDOWAĆ TAKĄ OCZYSZCZALNIĘ, ZGŁOSIŁEM SIĘ DO GMINY, ORGANU, KTÓRY MÓGŁ POMÓC W POZYSKANIU PINIĘDZY NA TEN CEL I CO USŁYSZAŁEM? : BĘDZIEMY MILI KANALIZACJĘ. I MAMY. SZKODA TYLKO, ŻE NASZA KANALIZACJA NIE JEST W STANIE PRZYJĄĆ TAKIEJ ILOŚCI ŚCIEKÓW A KREDYT GMINA WZIĘŁA....BRAVO, KOLEJNA NIEUDANA INWESTYCJA. DOPIERO CO RUSZYŁA KANALIZA A TERAZ JEDNKA ULOTKI WYBORCZE GŁOSZĄ BUDOWĘ OCZYSZCZALNI W NIEDALEKIEJ PRZYSZŁOŚCI.

 » dla xxx ap. Marcin - Karol (ABC | 10-11-2014, 10:11:36)

Ludzie, nie myślicie!!??? Wójt nie napisał trochę głupio!!!! Ja też wiem, że pochodzi z Dąbrowy ale tu nie mieszka obecnie, nawet jeśli spędza 20 h/ dobę w Dąbrowie, to i tak tu nie mieszka! Chodzi to, że TO KŁAMSTWO!!! Szczegół? Być może, ale czy nie ze szczegółów składa się dobre rządzenie? A jeśli wszystkie te szczegóły będą zakłamane to co? CZY BĘDZIE NAM WTEDY DOBRZE???? CZY TAKIEGO WÓJTA CHCEMY??? CO DO KAROLA, to chyba nie ważne czy ktoś miał w życiu szczęście i odziedziczył coś czy nie?!! Najważniejsze co z tym zrobił, JAK ŻYJE i JAKIM JEST CZŁOWIEKIEM!!! KAROL ŻYJE SZCZERZE I UCZCICIWE A MARCIN??? Pozdrawiam brak rozsądku u wszystkich ZAŚLEPIONUCH!!!!

 » Matczaka można skreślić z listy kandydatów (Tom | 05-11-2014, 15:50:21)

Matczaka można skreślić z listy kandydatów, ponieważ przenoszą szpital do Mogilna. Sam zapowiadał że jeśli się tak stanie to zrezygnuje z kandydowania o fotel burmistrza .

 » Zmywak ? (Arek | 30-10-2014, 22:06:52)

. Widzę urzędników a raczej obserwuje ich prace w wsiach gminnych miasteczkach ,miastach I za granica. Nikogo nie obrażam. A stwierdzam fakty. Prawda zawsze boli . Ty możesz Karola D obrażać. I to nie jest problem ale moje wypowiedzi są złe. Co do zmywaka! Prowadzę. Firmę w Polsce I poza nią . Mowię i pisze w 3 językach bo chodziłem w przeciwieństwie do ciebie do szkoły a potem świat dał mi praktykę w językach obcych . Ty pewnie chciał byś wyjechać poza kraj dorobić pare groszy bo za 1200 zł. Cieżko sie żyje ale nie masz do kogo a samemu ruszyć w świat. Strach nie pozwolą tobie. Ja w przeciwieństwie do ciebie. Jestem Europejczykiem nikomu nic nie zazdroszczę żyje na luzie widzę. Ludzi a nie to ile kto zarabia i jakie ma stanowisko . pieklisz sie po moich odpowiedziach. Jak by to opinie o tobie pisano . Zawsze masz odpowiedz I wytłumaczenie naszych nieudacznych rządzących wiesz dlaczego bo sam tam pracujesz albo twoja rodzina tam pracuje . Jestem mieszkańcem gminy mam prawo sie wypowiedzieć . Robię to a mój głos oddam na pana Karola dlutkowskiego . Nie dlatego ze jest Cudowny. Elokwentny czy super mega obrotny. Jest według mnie po prostu uczciwym skromnym człowiekiem z zasadami . Ma poparcie od wiceprzewodniczącego sejmiku województwa. Kuj pom. Pana Adama Banaszaka delegata Polski do komitetów regionów uni europejskiej w Brukseli to chyba coś znaczy i dobrze rokuje na przyszłość otrzymywania choć by środków z Uni w sposób poprawny a nie jak dotychczas rządzący .

 » nierząd (gość | 30-10-2014, 14:42:12)

Do pchania karuzeli nie do rządzenia

 » DO ARKA (wyborca | 30-10-2014, 14:05:35)

Po angielsku to ty może piszesz ale bardzo słabo bo na zmywaku czy podawaniu cegieł na budowie nie uczą pisowni języka angielskiego a co Ty możesz wiedzieć o kompetencji urzędników jak siedzisz za granicą i nie obrażaj ludzi którzy parę lat są już na rencie chorobowej bo ja do niego chodziłem i zawsze udzielił mi kompetentnej odpowiedzi a że nie wdawał się z interesantami w rozmowy o niczym to nie znaczy ze był niedostępny. Rada - składaj wniosek o obywatelstwo, pracuj, buduj się tam masz lepiej i nie wracaj do tego złego kraju

 » Rządy PO (pingwin | 30-10-2014, 13:52:37)

PO = Korea Północna, a Mogilno = Pjongjang.

 » Odpowiedz (Arek | 30-10-2014, 07:36:59)

Nie którzy ludzie pracują za granica inni są zajęci zawodowo w Polsce nie maja czasu chodzić o urzędach i dociekać co i jak . Tym bardziej ze w urzędzie siedzi pan Domanski który i tak nic nam mądrego nie powie . Nie chce mi się tu z nikim kłócić bo to bez sensu . Ty jesteś zwolennikiem urzedujacych ja Nie . Pan Janicki który obejmował nie dawno stanowisko pan Domanski pan Świder wszyscy ci ludzie nie są kompetentni a przede wszystkim są zarozumiali . To nie jest tylko moja opinia . Styl twojej modnej pisowni ma świadczyć o tym ze nie pracujesz w gminie ? A co wyznacznik tego ? To czyli Ja jeżeli mogę napisać tego posta po angielsku znaczy Tez nie moge pracować w urzędzie bo mam inny styl pisowni . To jest Polska kraj demokratyczny wybiorą kogo chcą ale jak narazie patrząc na nasza gminę widzę biedę, stare domy nie uśmiechajacych się ludzi i można by tak pisać i pisać .

 » do Arek (UW | 29-10-2014, 23:58:44)

A ja myślę,zanim coś zrobię.Nie wynajmują firm do tzw papierkowych spraw,bo wtedy wiem najlepiej co można załatwić i w jakim czasie i nie słucham plotek typu "jedna baba,drugiej babie".Sprawa druga.Gdybyś złożył faktycznie wniosek do gminy o warunki budowy szamba,to musiałbyś dostać pisemna odpowiedź,dlaczego nie możesz budować szamba ekologicznego czy przydomowej oczyszczalni scieków.I miałbyś to na piśmie. Pragnę zaznaczyć,że nie jestem urzędnikiem,ani urzędniczką.Gdybyś dobrze czytał moje wpisy,to byś zauważył,że są typu modnego obecnie gender.

 » kanaliza (Juras | 29-10-2014, 21:59:56)

Panie Rychu! Na Świerkówcu nie będzie kanalizacji, na Stawiskach też i w Chabsku, bo ponoć nasza oczyszczalnia ledwie zipie i nie może przyjąć więcej ścieków. A jak coś tam pierdol... to kto będzie odpowiadał? Pan Leszek czy pan prezes Artur z MPGK?

 » Jeziora wielkie (obserwator | 29-10-2014, 20:23:35)

Jeziora tylko Józef Drzazgowski ,jedyny potrafiący działać i mobilizować spoleczenistwo.

 » Strzelno (Tom | 29-10-2014, 18:55:53)

Zna może ktoś ze Strzelna jakiś stary dowcip z\"Brodą\" ??...

 » plus dla pana duszyńskiego (... | 29-10-2014, 17:59:42)

Mnie sie wydaje ze tez zaglosuje na obecnego włodarza, dlatego ze tez w naszej wsi duzo zrobil

 » Do kolego UW (Arek | 29-10-2014, 16:03:09)

Odp. Ja na tym spotkaniu słuchałem. Dokładnie co mówiono do mnie . To ty nie czytasz dokładnie postów . W gminie powiedziano mi wtedy ze mam kupić zwykle szambo nie ekologiczne !! Bo niby za chwilkę miała być. Kanalizacja i. Szambo służyło by jako odstojnik a do niego podłączona miała być instalacja z gminy . Zamówiłem. Zbiornik betonowy od producenta koszt 3 tys zł montaz czyli założenie plus prace ziemne 1 tys zł . I co teraz mam kupić. Znowu przydomowa oczyszczalnie bo ktoś nie wie co mówi . Oczywiście wszystko z gminy trzeba brać na papierze bo potem jest odp. Przecież nikt tak nie mówił . A co do papierów i pozwoleń to wszystko mam zgodnie z prawem opisane naniesione na mapki geodezyjne . Poruszając ten temat chciał bym tez powiedzieć ze cała infrastrukturę mapek naniesienie ,pozwoleń załatwiła mi firma o takich usługach ponieważ po pójściu do pana Domanskiego w urzędzie dowiedziałem sie ze na nie które rzeczy czeka sie rok na nie które pozwolenia 2 a nie które to nie wie . Tak ze jak tacy ludzie kompetentni pracują tam no to potem skutki opłakane szkody oczywiście po stronie inwestora nie urzędnika . Firma wszelkie pozwolenia załatwiła w krótkim czasie , łącznie z geodezja i mapami. Jednak szambo sie ostało i pewnie będzie służyć mojej rodzine 50 lat. A historie o kanalizacji ekologi i doractwu przez urzędników możemy tylko opowiadać . Pozdrawiam kolegę który pracuje na korzyść urzedujacych ludzi w gminie pisząc Niekompetentne odpowiedzi Na korzyść tam rządzących

 » ... (rychu | 29-10-2014, 13:37:41)

A w Świerkówcu,Stawiskach i Chabsku temat \"kanalizacja\" to....d...pa???Dzięki Lechu że masz u siebie-na swojej ulicy.....,że o oświetleniu nie wspomnę....!!!!WA zne ,że na Narutowicza i 22 stycznia \'stylowe\'....

 » oczyszczalnie przydomowe (wsiok | 29-10-2014, 12:34:10)

U nas w Ratowie Burmistrz Leszek Duszyński zlecił wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków za co mu jesteśmy bardzo wdzięczni i oddamy głos na jego osobę w najbliższych wyborach. Myślę , że podobnie uczynią mieszkańcy pozostałych miejscowości z wykonanymi przydomowymi oczyszczalniami ścieków.

 » do Arek (UW | 29-10-2014, 06:59:40)

Widocznie nie bardzo uwazałeś na tych wykładach.Piszesz o ble,ble.Jezeli kupiłeś 4 lata temu zbiornik typu szambo ekologiczne,to wystarczy zrobic tylko wyprowadzenie perforowanych rur z drenazem i masz przydomową oczyszczalnię ścieków.I nawet nie musisz mieć pozwolenia na budowę(co musiałeś mieć robiąc szambo ekologiczne),wystarczy zgloszenie.Chyba,ze Twój problem tkwi w tym,że masz wszystko na "wariackich papierach"

 » Oczyszczalnia Dąbrowa (Arek | 28-10-2014, 15:26:10)

Hej. Popieram wypowiedz pani jaonny ponieważ sam budowałem dom w okolicy 4 lat temu. I byłem w gminie złożyć wniosek o przydomowe oczyszczalnie ścieków .Odpowiedz z gminy była NIE ,a byla sugerowana tym ze przecież kanalizacja będzie tylko chwilkę trzeba poczekać . OK . Ja prosty zjadacz chleba kupiłem zwykły zbiornik na ścieki który kosztował 3 tys plus montaż koszt 1 tys zł . W czym rzecz. Czekałem za kanalizacja. 4 lata a tu znikąd zostałem zaproszony na spotkanie w gminie w sprawie namawianie okolicznych mieszkańców do zakupów przydomowych oczyszczalni. Bo to jest dobre ekologiczne i błe błe ble itp. I ja miał bym to teraz kupić bo nieudacznicy rządzący gmina tak chcą bo teraz góra im tak nakazuje . Nigdy w życiu nie pójdę do rządzących tam ludzi po poradę ani po informacje bo to jest żenada . Pare lat temu wydałem 4 tys i teraz znowu miał bym. Wydawać kwotę podobna bo udzielili mi złych informacji . Brak profesjonalizmu i jakiego kolwiek zaangażowania.

 » Dąbrowa (Joanna | 28-10-2014, 13:25:41)

20-paro latek pisze ! Pan Karol nie chce go znać. A kim ty jesteś żebyś tak pisał? I za kogo sie uważasz ? Za wyrocznie gminy Dąbrowa. Myślisz ze. Te twoje kilka głupich postów zdecydują. O tym ze obecny wójt znowu zostanie wybrany a ty pewnie dalej będziesz pracował w gminie jako. Popychadlo obecnie rządzących.tam ludzi . Popatrz do okola jesteśmy. Najbiedniejsza gmina w powiecie , nie ściągamy inwestorów . Nawet złe j wybudowana jest oczyszczalnia z środków unijnych która z ledwością daje radę pociągnąć ścieki. Z samej Dabrowy! Drugiej oczyszczalni unia nie wybuduje a i na rozbudowę obecnej nie da . Projekt realizowany jest raz i błąd sprawia ze inwestycja staje sie nie rentowna i bez użyteczna a Miała Obsługiwać cała gminę .Obecny wójt tez był przy tym projekcie ! I co to jest człowiek z doświadczeniem ! Z dobrym wyglądem ? Nie o to tutaj chodzi żeby robić sobie dobry wizerunek tylko żeby działać wspólnie i w porozumieniu dla gminy .zeby mieszkańca żyło sie lepiej !!!!

 » Jeziora Wielkie (swojak | 28-10-2014, 12:51:43)

Kandydat na Wójta Józef Drzazgowski jedyny słuszny, udowodnił to swoim dotychczasowym działaniem. Głosujmy na niego

 » Jabłoński (wyborca | 28-10-2014, 12:46:26)

Jabłoński oficjalnie poparł ze swoim SLD Platformę Obywatelską w Mogilnie a w Strzelnie wystąpił przeciw PO dogadał się z Matczakiem i będzie w nagrodę dyrektorem bez konkursu. Ale nie przewidział jednego, że opcja władzy ulegnie zmianie i co wtedy, zaryjesz się ze wstydu pod ziemię jak struś. Zmowa cuchnie z daleka wstyd panowie gdzie wasza godność osobista.

 » wybory (wiechu | 28-10-2014, 11:26:43)

I take wybioro kogo zechco bo to Polska I tutaj wolno wszystko.

 » do Jarek (Mag | 28-10-2014, 07:00:37)

"coś mi śmierdzi" proponuje się umyć... Nie ma nic lepszego niż woda i mydło!!!! Leszek D. wygrywa w pierwszej rundzie ;)

 » xxx (xxxxxx | 27-10-2014, 22:47:31)

pan Karol hm... Pierdzielicie nie chce go znać!!! w ogóle nawet nie dopuszczam do głowy myśli by on został wójtem. Pan Marcin to co innego człowiek z klasą ... po drugie wójtem musi być ktoś z gminy??? hm... no ja może i młody jestem mam 20 kilka lat i pamiętam jak pan Marcin mieszkał w Dąbrowie tak więc też nasz Człowiek z Gminy a to że obecnie mieszka w Mogilnie co to zmienia ?? równie dobrze mógł by mieszkać w Szczepanowie też 10 km od Dąbrowy

 » Wybory (sarin11 | 27-10-2014, 22:02:41)

Proszę Państwa, przecież pan Jabłoński jest podwładnym burmistrza Strzelna i na logikę biorąc, głosy zostaną rozłożone tak żeby Pan Zowczak nie przeszedł. Jest to, krótko pisząc, celowe działanie panów - Jabłońskiego i Matczaka żeby wykopać Zowczaka. Jabłoński tylko mydli oczy ludziom, bo kradnie w ten sposób głosy Zowczakowi. Chyba pan Jabłoński jest gdzieś dyrektorem szkoły, a szkoła w naszej gminie podlega burmistrzowi. Prawda?

 » Do pana jemsabond (Mieszkaniec gminy | 27-10-2014, 19:40:35)

A wiec: jak może pan oceniać pana Karola ze nic nie zrobił i nie zrobi ? To tylko świadczy o tym jakim płytkim człowiekiem pan jest. A czy pan Karol miał jakieś stanowisko w naszej gminie żeby go krytykować za jego prace ? , nie pracuje w cukrowni broni praw rolników i przez okolicznych ludzi za to jest szanowany . W pana oczach ktoś kto nabierze łapówek , l będzie lizusem do ludzi siedzących na gorze to człowiek godny naśladowania , a człowiek uczciwy jak pan Karol to nikt . Żal mi takich ludzi . Ps. Tablica żeby śmieci nie wywozić była wielokrotnie montowana aczkolwiek w dziwnych okolicznościach zawsze ginela.

 » leszczynski (mag | 27-10-2014, 19:04:17)

Mirek drzewa nad jeziorem w Mogilnie policył. I sie zgodzo stan faktyczny, co mozna powiedzić ze strat nima. Ino leśnik pod klonym podł a Mirek jako poseł powiatowy w robocie sie ostoł. Oj przydaje sie bycie tym posłym powiatowym. A teroz sam na burmistrza co by syckie dzewa jego były.

 » Matczak na sołtysa Jaworowa :) (Tom | 27-10-2014, 18:22:57)

Matczak na sołtysa Jaworowa :) Strzelno potrzebuje poważnych kandydatów na burmistrza .....

 » Debata (kokos | 27-10-2014, 17:49:32)

Zróbcie otwartą debatę na hali czy w kinie w Mogilnie. To chyba nie jest takie trudne i kosztowne. Mirosław na Burmistrza!!!!!!

 » coś mi śmierdzi.... (jarek | 27-10-2014, 14:47:20)

Kandydat SLD do Rady na banenrach popiera na burmistrza kandydata PO Leszka D....bo jak nie to....ciepła posadka w Urzędzie zagrożona???to tak jakby pana wódz Leszek Miller popierał Ewę Kopacz!!!litości!!!!!!żeby SLD nie mialo wlasnego kandydata na burmistrza???SŁABIUTKA TA MOGILEŃSKIEGO LEWICA!!!

 » burmistrz (... | 27-10-2014, 14:19:17)

Trzymam kciuki za pana Duszynskiego

 » do XXXX (Lechu | 27-10-2014, 12:46:50)

Ttttaaakkkkkkk! A pan Roberto se wymyślił hasło wyborcze: Zawsze będę walczył o szpital w Mogilnie. A co to? Mają go zlikwidować, że trzeba o niego walczyć? A co Roberto robił przez 4 lata? Jak walczył o szpital? Jak głosował jako członek Zarządu Powiatu? Jak popierał starostę w walce o rozbudowę szpitala w Mogilnie? Nic nie robił! Nie popierał! A może nawet przeszkadzał.

 » wybory (gosc do rajca | 27-10-2014, 12:23:24)

Obrazajac ludzi daje pan swiadectwo o tym ze mama nie miala wplywu na pans wychowanie a raczej ulica.

 » wybory.. (KKK | 27-10-2014, 10:46:22)

Przestańcie ludziska zwalać wszystkiego na PSL, oczywiście nie mam zamiaru ich a zwłaszcza Barczaka bronić, ale w powiecie współrządził SLD - bo Szymański, Musidłowski i Siwek. To te dwie partie PSL i SLD są winne ruinie powiatu mogileńskiego - jak nie masz wyborco gdzie i u kogo się leczyć, to już wiesz na kogo nie masz głosować.

 » wojenko,wojenko (zef | 27-10-2014, 10:07:08)

O...widzę, że jakaś wojenka między swojakami. Może zdradzicie tajemnicę: kto to jest bond07, to będę wiedział o co chodzi.

 » DO PADALCA I NIEROBA Z P (RAJCA | 27-10-2014, 09:26:36)

Ten obserwator Leon itp do ten z gaju nie doszły Wójt i Zofiówka nie doszły Burmistrz Strzelna

 » Dąbrowa (jamesbond | 26-10-2014, 21:23:55)

hahahhaha :D bo dłutkowski ma doświadczanie zawodowe, co ty brałeś;D to barczykowski ma jakies doswiadczenie a dlutkowski nic nie robil cale zycie i napewno jak zostalby wojtem tez by nic nie zrobil... a wystarczyla na wysypisku smieci postawic znak zakazujacy wyrzucaniu czegokolwiek...

 » do Bond 007!!!!!!!!!!!!!! (***** | 26-10-2014, 15:45:52)

Ni niszcz swojego kandydata na burmistrza. Pan Łaganowski startuje przecież z PIS. Zresztą sam również startujesz z tego samego komitetu. Bardzo brzydko kolego!

 » Gmina Dąbrowa (Joanna | 26-10-2014, 14:14:46)

Wójt gminy powinien być z gminy Dąbrowa. powinien to być człowiek z doświadczeniem życiowym i zawodowym a nie ktoś kto jest z przypadku albo z braku innych kandydatów. Brawo panie Karolu za to ze pan kandyduje !!!!

 » jeziora wielkie (Pawełcio | 26-10-2014, 10:44:59)

No i pokazał nam kandydat na wojta pan C swoje oblicze i szacunek do wyborców swoim wystąpieniem w gazecie lokalnej! Wszyscy kandydaci wypowiedzieli się obszernie o swoich dotychczasowych działaniach na rzecz gminy i o swoim prywatnym życiu. Tylko jeden zadufany w sobie kandydat ma tak wysokie zdanie o sobie, że myśli, że jest tak ważnym obywatelem naszego kraju, że nikomu nic do tego jak żyje i co robi! Mamy głosować bo jest najlepszy! No ale zejdzmy na ziemię, co tak naprawdę pan C mógłby nam o sobie powiedzieć czego nie wiemy... Ile kobiet niszczył, ile alimentów płaci na swoje kolejne dzieci, ile litrów mleka wydoił w dzisiejszym dniu, jaki z niego przekręt i w ilu bójkach brał udział... My to wszystko wiemy Panie C, bo jesteśmy obywatelami żyjącymi obok. Ale odrobina szacunku do nas wyborców skłoniłaby drogi panie C do tego, by opisać swoją sylwetkę...

 » do Zdzisiu Szyderca (UW | 26-10-2014, 09:17:26)

A jak to przytulanie namiętne z Twojej strony,ma sie statystycznie? A mnie nic nie wiadomo o takich sprawach w pracy,o których piszesz,chyba,że znane są Tobie z własnej praktyki.A to już inna historia.Jedyny stosunek jaki się tam zawiera,to stosunek pracy i coś tu mylisz.ha,ha

 » Śmieci (Gość | 26-10-2014, 02:33:34)

To prawda śmieci w Dabrowie Są wywożone wbrew woli pana Karola Dlutkowskiego aczkolwiek cieżko mu to przypilnować gdyż mieszka on w Białych Blotach

 » Śmieci w Dabrowie (Mieszkaniec gminy | 26-10-2014, 02:19:09)

Witam. W odpowiedzi na jeden z poniższych komentarzy chciał bym powiedzieć ze to smieciowisko w centrum Dabrowy zrobili sami mieszkańcy wsi jak i okolicznych wiosek ,wożąc co rusz nowe śmieci. Wbrew decyzji o zakazie wywozu ich tam przez właściciela działki pana Karola. Apeluje. Przestańcie je wywozić a wszystko wróci do normy i centrum znowu stanie sie czyste i bez śmieci. Ps. Głosujcie na Karola Dudkowskiego bo to człowiek uczciwy broniący interesów ludzi a nie własnych .

 » wojt dąbrowy (gospodarz | 25-10-2014, 20:13:45)

Wojt powinien pochodzic z naszej gminy bo ktoz lepiej zadba o nasze interesy a pan marcin niech sobie kandyduje w mogilnie

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 25-10-2014, 15:50:29)

Co za matoły pytają co zrobił p. Łaganowski? A to nie wystarczy wam, że jest kuzynem byłego burmistrza Stacha Łaganowskiego? Przecież dziedzictwo tronu przysługuje w pierwszej kolejności po mieczu. Wystarczy wam nieuki?

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 25-10-2014, 15:48:16)

Co za matoły pytają co zrobił p. Łaganowski? A to nie wystarczy wam, że jest kuzynem byłego burmistrza Stacha Łaganowskiego? Przecież dziedzictwo tronu przysługuje w pierwszej kolejności po mieczu. Wystarczy wam nieuki?

 » LESZEK D (statystyczny | 25-10-2014, 14:18:56)

Patrzac statystycznie na opinie innych nie tylko na tym portalu wygra Leszek Duszynski.

 » Big Man (misiek | 25-10-2014, 13:54:15)

Mega hasło burmistrza Matczaka :\"odpowiedzialny samorząd...\" - szkoda, że personalnie nie odpowiada finansowo , tylko my wszyscy robimy zrzutę na Jego dyplomatyczne, wysublimowane wpadki ...

 » do UW - doprawdy błysnąłeś (Zdzisiu Szyderca | 25-10-2014, 12:26:09)

niczym płotka w przydrożnym rowie... skoro jednak poruszyłeś temat statystyk w stosunkach damsko męskich pozwól, że nieco statystyki i w tym temacie. Statystycznie około 30% Polaków/Polek przyznaje się do zdrady, z czego 35% poznaje kochanków w pracy, czyli biorąd pod uwagę nasze lokalne środowisko "urzędnicze" około 10% zatrudnionych ma kogoś na boku a to oznacza, że dogadzają sobie nawzajem w godzinach pracy za pieniądze podatników. Nie zazdroszczę im tych rumieńców na twarzy, błyszczących oczek itd.. Nie zazdroszczę konsekwencji wzajemnych uniesień.I na przyszłość nie mieszaj mi politykii i finansów publicznych ze stosunkami damsko-męskimi, bo cokolwiek byś nie napisał zawsze pozostaje niesmak. Skup się na wyborach. Przytulam Cię namiętnie.ZS

 » jeziora (tyryry | 25-10-2014, 11:43:34)

ciesielczyk znowu na wojta startuje? to jest kpina ze spoleczenstwa czy o co chodzi? i co po pierwszej turze zrezygnuje bo sie przestraszy porazki? no ludzie litosci. jego miejsce to bojki wiejskie i nic wiecej

 » do ja (??? | 25-10-2014, 11:32:09)

DYSPOZYCJA PRZEZ 7 GODZIN.......?????? jak ktos ponizej napisał!!!!!!!!

 » leszczynski zong (do kaja | 25-10-2014, 11:26:52)

Co do leszczynskiego zgadzam sie z Toba w 100 procentach. Mnie jako wyborce swoim haslem obraził a co do usmiechu...przed wyborami kazdy sie uśmiecha a dla mnie jako mieszkanca nie zrobil NIC jako radny powiatowy by zylo mi sie lepiej. Nadal stoje po 20 godzin w kolejce do lekarza bo prywatnie mnie nie stac...a to pana działka byla

 » do KAJA! (ja | 25-10-2014, 10:44:22)

Sama nie wiesz co piszesz chyba. Nie mam nic do p. Łaganowskiego ale uważam, że powinna to być osoba dość młoda i zawsze dysponowana. Dla Ciebi9e uśmiech p. Łaganowskiego to odpowiednie wymagania na burmistrza?! Brawo! Jestes bardzo inteligentna. Panie Leszczyński, to Pan ma wygrać te wybory.

 » DO'kaja" (obserwator II | 25-10-2014, 09:21:35)

Z Twojego komentarza nikt się nie dowiedział co zrobił Pan Łaganowski? ale wszyscy wiedzą że jest otwarty i zawsze uśmiechnięty a Pan Leszczyński jast zamknięty i sie nie uśmiecha !!! Czy Ty " kaja " jesteś może w wieku przedszkolnym ???

 » . (kleoś | 25-10-2014, 09:09:16)

Ja jednak wybieram myslenie Pana Duszynskiego.

 » Halo bojówki Pana Łaganowskiego (Smutny1 | 25-10-2014, 08:25:35)

Po co te Wasze wypociny? Jak 75% nie zna Pana Łaganowskiego to nie ma sensu obrzucać swoim błotem Pana Leszczyńskiego. Wybory rozegrają się pomiędzy obecnym burmistrzem i Panem Mirosławem Leszczyńskim. Proszę o wyrozumiałość.

 » Leszczyński Burmistrzem (kaja | 24-10-2014, 23:10:54)

Smiechu warte,co p.Leszczyński pracując w Gminie zrobił coś pozytywnego,o co walczył aby mieszkańcom żyło się lepiej przecież kilka lat w Urzędzie przepracował.Uważam,iż p.J.Łaganowski nadaje się na Burmistrza,jest człowiekiem otwartym i zawsze uśmiechniętym .Kilka lat miałam okazję współpracować z tym Panem jak był radnym.Oczywiście będę głosowała na Pana J.Łaganowskiego wraz z rodziną.

 » Strzelno (Tom | 24-10-2014, 21:59:12)

Lokalna prasa Matczak zatrzymał w Strzelnie DUŻEGO INWESTORA. Większej bajki nie słyszałem. Większość mieszkańców wie do kogo należy zakład przy DK 15 .Całe szczęście że chciał tu inwestować. Skoro przypisuje sobie tak wielki sukces to niech przedstawi warunki umowy zawartej z Gminą przez tego inwestora.. Pan E Matczak zapomina że obowiązkiem Burmistrza jest podnoszenie atrakcyjności inwestycyjnej gminy oraz miasta. Skoro tak walczył o ten zakład,dlaczego do tej pory nie ma tam chodnika?. Oraz dlaczego z wjazdu który wybudowała gmina przy Dk15 korzysta tylko B**D?. (Może lokalny inwestor chce się odizolować od genialnych pomysłów Pana M). Dla porównania kolejny wielki sukces Gmina Mogilno pozyskane środki z unii 55 mln zł , Strzelno OKOŁO 13 mln zł ... Czy ja dobrze widzę?, Może resztę pieniędzy interwencyjni wynieśli?..Ja osobiście widzę ostateczny pojedynek o fotel Burmistrza miedzy Panem Jabłońskim a Panem Zowczakiem . Sadzę że pewna alternatywa by się przydała.Warto zaryzykować i oddać głos na kogoś nowego .A rozumowanie większości mieszkańców wygląda tak.. Zagłosujmy na M może do robote. Ponieważ lokalny inwestor nierobów nie przymnie to wróże kolejny sukces panu M. I kolene 1.000.000.000 zł kredytu,aby utrzymać wyborców.. Bo człowiek w Polsce pracuje teraz do 67 roku życia ..

 » Darek Burmistrzem (mieszkaniec | 24-10-2014, 18:56:01)

Panie Dariuszu zapraszamy do kandydowania... Mieszkancy Strzelna licza na pana

 » wybory Jeziora wielkie (obserwator | 24-10-2014, 13:45:28)

Do Karmelity! Przebieranice to jest ten co raz startuje z PZPR innym razem z SLD,PPP a teraz z PSL. Rozumiem to tak ,że wszyscy się na tym kandydacie poznali ,że zawsze startuje z innych list wyborczych. Radził bym zwracać uwagę na takich przebieraniców.Pozdrawienia dla karmelity.

 » wybory Jeziora wielkie (obserwator | 24-10-2014, 13:45:27)

Do Karmelity! Przebieranice to jest ten co raz startuje z PZPR innym razem z SLD,PPP a teraz z PSL. Rozumiem to tak ,że wszyscy się na tym kandydacie poznali ,że zawsze startuje z innych list wyborczych. Radził bym zwracać uwagę na takich przebieraniców.Pozdrawienia dla karmelity.

 » tak się kręci lody w Jeziorach wielkich. (mieszkaniec | 24-10-2014, 13:41:28)

Fakt PSL się skonpromitował nie tylko szpitalem, ale też przetargami kto wygrywa w powiecie i w gminie Jeziora wielkie. Kto zagłosuje na PSL zagłosuje za starym układem. W jeziorach wielkich wójt Woźniakowski podpisał porozumienie przed wyborami z radnym z Wójcina i jeszcze jedną osobą ,pomijając innych bo nie z jego opcji. To jest demokracja w wykonaniu wójta. Żenada i wstd dla wójta i radnego ktory myśli tylko o swojm interesie a nie o mieszkanicach. Dziękujemy panu Woźniakowskiemu i radnemu Rafałowi za ich sprawowanie władzy.

 » Powiat (elo | 24-10-2014, 13:04:56)

A co z wyborami radnych do powiatu ?? Jakaś lista?

 » wybory (leon amator | 24-10-2014, 12:00:26)

PSL powinno jasno określić, że Pana Tomasza Barczaka nie będą proponować nie tylko na stanowisko starosty ale nawet na członka zarządu powiatu. To jest ich ostatnia szansa na zachowanie chociaż cienia szacunku i poparcia wyborców. Głosy swoich ludzi to jeszcze za mało. Oczywista jest też rezygnacja Barczaka z rady nadzorczej szpitala w Żninie.

 » Zdzisiu ma rację. Jest gorzej niż w Strzelnie (pingwin | 24-10-2014, 08:25:20)

Teraz my będziemy bidować a "brukowiec" jeśli wygra PAN LESZCZYNSKI napisze jaki słaby z niego burmistrz. Jeśli wygra duszyński to napisze nawet o inwestycji za 5zł w kontekście wielkiego czynu. No to teraz czekamy na KSAWEREGO i będziemy najsłynniejszą gminą w Polsce. Gmina Mogilno = Korea Północna

 » powiat kandydaci (wyborca | 24-10-2014, 08:14:20)

w poprzednich Pałukach czytałem art. o p. Bardoniu okazało się ze to same kłamstwa co powiedział radny powiatowy p. Gałązka chyba z Mokrego gm. Dąbrowa sprawdzam kandydatów do rady powiatu co widzę ten Pan jest na liście kandydatów ponownie, drodzy wyborcy ktoś kto myli fakty i przez całą poprzednią kadencję nic nie zrobił z naszymi szpitalami, drogami i wielu, wielu innymi sprawami dotyczącymi powiatu nie powinien wogole kandydować, a co do p. Bardonia to myślę ze za pomowienia ktore podly w Pałukach można radnego oddać do sądu niech więcej nie myli faktów tylko ich sie trzyma

 » do Zdzisiu Szyderca (UW | 24-10-2014, 08:00:09)

Jeśli czodzi o statystykę,to muszę Ci napisać,że zgodnie ze statystyką środki antykoncepcyjne są skuteczne w 100%.Ale natura z nas ludzi "szydzi" i robi i tak co chce.A u tych co niby działa,to okazuje się,że tam cały czas działała,ale bezpłodność.Tak to wygląda statystycznie.Ha,ha

 » dabrowa (aaaa | 24-10-2014, 06:57:04)

w dabrowie wojt wygra jeszcze pewniej niz cztery lata temu

 » Na wynik wyborów będzie miała wpływ informacja o zadłużeniu gmin. (Zdzisiu Szyderca | 23-10-2014, 21:46:54)

Kochani moi! Bardzo bym sobie życzył aby przed wyborami ktoś mi powiedział jaki jest faktyczny poziom zadłużenia w gminach. Chciałbym się dowiedzieć jaki pomysł na dziury finansowe mają poszczególni kandydaci. Aby za mocno nie stresować zacnych kandydatów przedstawię pewne dane, które można znaleźć gdzieś w sieci. Ciekawy raport opublikowany przez Toruń w roku 2013 "Informacja o sytuacji finansowej - zadłużeniu, w kontekście możliwości finansowania polityki rozwoju oraz prognoza zmian zadłużenia w latach 2013-2016 " Poziom zadłużenia z lat 2008-2011 ogółem w % itd. pozwoliłem sobie wybrać kilka pozycji: Barcin-28,2 Dąbrowa-11,1 Gąsawa-17,7 JezioraWielkie-17,1 Łabiszyn-29,8 Mogilno-38,2 NakłoNN-32,3 Rogowo-11,7 Strzelno-36,9 Żnin-30,4. Prawie wszyscy znacie te miasteczka i całe gminy. Wielokrotnie zapewne je odwiedzaliście. Widzicie zmiany jakie w nich zaszły (lub nie). Takie procenty były w latach08/11 a jaka jest sytuacja dzisiaj? Raczej nie jestem lotny w tych sprawach, ale mogę wywnioskować kto buduje pierdoły, kto przeżarł budżet, kto myśli i inwestuje rozsądnie itd. Mam nadzieję, że zobaczę przed wyborami tabelki z procentami w lokalnym świerszczyku, jeśli nie, sam sobie skombinuję procenty gdzieś w całodobowym i w dniu wyborów wypiję za Wasze zdrowie. Raport jest tu : http://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/planowanie/20130220_rot/ZOBOWIAZANIA_JST_WK-P.pdf. Jeśli program wyborczy zakłada kolejne inwestycje - to pytam się z czego weźmiecie? Kocham Was mocno - Wasz Z.

 » PISOWCY ( Karmelita | 23-10-2014, 21:37:16)

Uwaga na kandydatow przebierancow z jezior wielkich

 » PSL (Bombel | 23-10-2014, 21:05:40)

PSl-owcy powinni zrezygnować z ubiegania się o posady. Powinien być ich wstyd za efekty rządów w powiecie - służba zdrowia dramat

 » wójt Jezior wielkich. (JEZIORANIN | 23-10-2014, 21:03:53)

Dobry Wójt Woźniakowski dobre ,pytam dla kogo?. Należało by się zainteresować przetargami i jak zostały wykonane i przez kogo? kto został zatrudniony i jakie kryteria decydowały i kto ich wybierał. Ten człowiek potrafi sprytnie manipulować i sprzedawać sukcesy innych jako swoje . Mam nadzieje ,że przed wyborami jeszcze wiele usłyszymy o tym człowieku. Karzdy lepszy od niego i napewno ja i moja rodzina nie zagłosuje na niego.

 » . (kleoś | 23-10-2014, 18:22:00)

wybieram BURMISTRZA DUSZYŃSKIEGO!

 » A ja pójdę (Vincent | 23-10-2014, 16:39:53)

Witam serdecznie. A ja w tym roku pójdę na wybory i zagłosuję na p. Leszczyńskiego na burmistrza i p. sołtys Malczewską do Rady Miejskiej. Nie mam nic do obecnego burmistrza mimo, że dla naszej miejscowości prawie nic nie zrobił. Leszczyński i pani Malczewska mają moje głosy. Pozdrawiam

 » chlew (wyborca | 23-10-2014, 15:43:53)

W wyścigu do koryta nie połamcie sobie swoich krótkich nóżek

 » Strzelno !!! (ira | 23-10-2014, 14:35:13)

W Strzelnie nikt konkretny :( !!!

 » Dąbrowa (jamesbond | 23-10-2014, 13:41:22)

Musi wygrać Barczykowski, bo kto będzie chciał wybrać dłutkowskiego skoro ma wysypisko śmieci w centrum wsi. Chyba wyborcy mają oczy!

 » obecny burmistrz (obiektywny | 23-10-2014, 11:10:17)

Panie Duszyński - kończ Waść wstydu oszczędź

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 23-10-2014, 10:01:46)

W gminie Jeziora Wielkie wygra dotychczasowy wójt. Procentowo nie prognozuję, gdyż mało znam tamten rynek polityczny.

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 23-10-2014, 10:00:00)

Dąbrowa: Karol Dłutkowski51-53%, Barczykowski 46-48% + głosy nieważne. Dłutkowski wygra, bo pochodzi i mieszka w gminie Dąbrowa. Barczykowski pochodzi z Mogilna i obstawił sie urzędnikami spoza gminy.

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 23-10-2014, 09:55:15)

Moje typy na Strzelno: Jabłoński - 32-35%, Zowczak 25-27%, Matczak 40-43%. W drugiej turze wyrywa Matczak. I kaszana.

 » do bond (.... | 22-10-2014, 19:24:14)

Popieram ze ducha zmiecie wszystkich ale na to akurat nie ma wplywu sawicki tylko to jak kto dziala i pracuje

 » » czas na zmiany (oczekująca | 21-10-2014, 18:41:27) (zef | 22-10-2014, 16:42:58)

I znów Łaganowski? Ludzie dajcie spokój tej gminie. Niech odpocznie od tego nazwiska.

 » !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bond007 | 22-10-2014, 16:38:38)

Moje prognozy wyborcze na burmistrza. Jerzy Łaganowski - 6% do 9%,- Mirosław Leszczyński - 35% do 37%,- Leszek Duszyński - 52% do 55%,- Nieważnych głosów może być 4% do 6%,- Na wypowiedzi Sawickiego o \"frajerach\" Leszczyński stracił 6% do 8% i dlatego nie będzie w Mogilnie II tury. Kto daje inne prognozy?

 » kłamstwa (anonim | 22-10-2014, 13:47:12)

Obecna władza jedyne co zrobiła to osadzenie znajomych lub ludzi którymi łatwo można manipulować i kierować na stołkach. Wielu swoim pracownikom pozwala na krętactwa i również brak szacunku i brak docenienia mądrych ludzi, którzy potrafią się sprzeciwić. Proponuję więc hasło wyborcze "Koniec ze szczerością ..Stawiamy na kłamstwo i matactwa..." zamiast nic nieznaczących i nieszczerych obietnic :) Mam nadzieje, że ludzie otworzą w końcu oczy :)

 » Oni chcą nami rządzić?? (Michał | 22-10-2014, 13:06:32)

Oni chcą nami rządzić - głupszego tytułu nie można było wymyśleć! Droga redakcjo... Kompletny brak słów na brak podstawowej wiedzy prawniczej, burmistrz to jednoosobowy organ wykonawczy, wykonujący wolę rady miasta. Co do przedstawionych kandydatów powiem jedno. 16 listopada nastąpi sąd nad nimi. Ci których uda się przekonać w ostatnich dniach najprawdopodobniej nie będą do końca świadomi kto i co zrobił dla naszego miasta. Wygra ten co ma wygrać, ten co przez ostatnie 4 lata dobrze pracował. Wytykanie błędów człowiekowi który stara się pracować jak najlepiej jest nie na miejscu. Powiem więcej - nic tym nie ugracie! Rażące błędy i ciągłe podknięcia burmistrza byłyby podstawą do jego zmiany. Tak nie było więc i nie ma szans na to. Lansowanie swojej osoby podczas kampanii wyborczej zazwyczaj opiera się na pustych słowach i tylko słowach. Czynem możecie przekonać do siebie wyborców. Bez ciężkiej pracy nie ma zaszczytnych funkcji

 » jeziora wielki (Pawełcio | 22-10-2014, 11:59:06)

Lepszego asa na kandydata na wójta mają jeziora wielkie! Taki jeden z tej trójki już kiedyś szykował się na krzesło wójta ale niestety społeczeństwo zna tego typa, więc depresyjnie znosił porażkę. Przecież ludzie nie będą głosować na psychicznie nierozgarniętych i z za wysokim mniemaniem... Kabaretem jest to, że znów wyskakuje na arene i chce rządzić naszym regionem. Ale niestety panie C, to jest urzad i ludzie, a nie obora i krowy... Mamy dobrego wójta, więc po co zmieniać na gorsze...

 » ty (Orzeł | 22-10-2014, 11:43:35)

internauta o niku ZSL taki mundry, że mu wieś nie odpowiada czy kandydat ze wsi, a sam pewnie ze wsi pochodzi i jeździ po wyżerke na wioskę, bo tam 95 % jego rodziny mieszka i żyje.

 » do????? (Ricardo | 22-10-2014, 11:35:52)

A co zrobił dla szpitala pan Musidłowski, członek zarządu powiatu? W ogóle co zrobił dla powiatu przez 8 lat pan Robert? Nic! I to demagogiczne hasło wyborcze, że będzie walczyło szpital w Mogilnie a staroście nie pomagał w przeforsowaniu rozbudowy mogileńskiego szpitala. Pan Leszek burmistrz też raczkiem się wycofał z obietnic i stanowczego zdania, że w Mogilnie musi być 4 oddziałowy szpital. To dlaczego teraz nie stoi za starosta Barczakiem?

 » do gniezno (??l??? | 21-10-2014, 23:46:03)

Prosze podac przyklady CO ZROBIL LESZCZYNSKI PRZEZ TYLE LAT BEDAC RADNYM POWIATOWYM DLA SZPITALA, DLA RATOWANIA SLUZBY ZDROWIA???????????BO TO PRZECIEZ ZADANIE POWIATU I MIAŁ TAKOWE KOMPETENCJE BY SIĘ WYKAZAC! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 » burmistrz z pierwszej tury (Sprzeciw! | 21-10-2014, 22:06:00)

Na bezrybiu i Leszcz ryba... Kogo kolesie z pslu mieli wystawić??? Zostanie pożarty. Urzędnik powinien być apolityczny. Lechu wszystko na nasz koszt, skończ z tym... A gość z pisu z całym szacunkiem do tego człowieka - rowerek i działeczka, a nie burmistrza teczka.

 » do nicku obserwator (UW | 21-10-2014, 21:14:12)

Twoje podejrzenia idą w złym kierunku,ani ze mnie nauczyciel,ani katecheta.Ale na pewno nauka szkolna w las nie poszła.Kontynent EUROPA nigdy nie był stary,zawsze była tylko Europa i nic w tej kwestii się nie zmieniło.Państwo polskie nigdy nie było na innym kontynencie. Druga sprawa.Jeśli tam Tobie jest tak dobrze,to po co tak często bywasz w tej "zapyziałej"mieścinie.Chyba się domyślam.Na pewno po tańszą i zdrowszą żywność,ale Ciebie zapraszamy,bo u nas tego dostatek i dla Ciebie starczy. Nauczyciele w Polsce nie mają ferii,mają tak,jak wszyscy urlop wypoczynkowy.Pojęcie ferie dotyczy uczniów. W Polsce nauczyciel,to zawód wykonywany i każdy nauczyciel,czy inzynier mechanik mają prawo wybierać i być wybieranym i to gwarantuje im prawo.

 » do Gniezno (Mag | 21-10-2014, 20:04:03)

Niestety ludzie maja już swoje zdaniei nie łykają głodnych kawałków. Burmistrz nie zajmuje się szpitalami itp.... To zadanie powiatu,także proponuję zapoznać się z właściwościami danych stanowisk.

 » Burmistrz (nimoc | 21-10-2014, 20:02:57)

W Strzelnie 4lata temu obiecano ludziom ze sprowadza inwestora I beda mieli prace I jakos do dzisiaj inwestor nie pojawil sie a co w tym roku obiecuja .

 » Sonda (Gniezno | 21-10-2014, 19:33:48)

kieruję sie teraz do redaktora strony o zrobienie sądy wyborczej. Z czego co wiem bo wiele lat mieszkałem w mogilnie teraz przydał by się burmistrz z pomysłem. Duszyński wypalony Łaganowski kandytuje w ostatniej minucie szukam jego planu i nie ma. Profesjonalizm pełny pokazał pan Leszczyński i to on bedzie dobrym gospodarzem. Mieszkańcy Mogilna nie ważne że to człowiek ze wsi. Pomóżcie Gminie mogilno. Za 4 bedzie za późno już coś ratować. Jak szpital czy skatepark (utworzyć)

 » czas na zmiany (oczekująca | 21-10-2014, 18:41:27)

Wiele ludzi czekało na zmiany władzy w naszym mieście.Najpierw po rządach Pana S.Łaganowskiego pojawił się Pan Kraśny, był to jednak epizod. I nagle pojawił się ten, który miał wszystko odmienić, jak czarodziejską różdżką. Miał być prawy i uczciwy, po partnersku traktować ludzi, stworzyć miejsca pracy, odmienić los mogilnian. Sama byłam \\\"oczarowana\\\" obietnicami i mocno w nie wierzyłam. Okazało się inaczej- to nie ta bajka. Po prawości, prawdomówności i uczciwości niewiele zostało, ludzie przez Pana Duszyńskiego nie są szanowani, miejsca pracy- owszem dla znajomych !, a niewygodnych ludzi lepiej \\\"usuwać\\\", bo mają swoje zdanie i nie wchodzą w układy.Lepiej otoczyć się swoją świtą i pociągać za sznurki tak, jak się chce. Czekam na zmianę, może właśnie Pan Łaganowski będzie takim człowiekiem, o którym będzie można powiedzieć - to dobry burmistrz.

 » @cmg63 (MOGILon | 21-10-2014, 18:36:05)

Możesz wyjaśnić co znaczy \"zero niczego\"?

 » LESZEK D (brygida | 21-10-2014, 17:57:42)

Im mniejszy człowiek tym większy krzykacz dlatego stawiam na normalne i inteligentne zachowanie. Czyli ja, moj maz janek, corka agnieszka i syn michal zagłosujemy na Pana Leszka. Zmiana na gorsze jest mi zbędna

 » STOP WSI Z PSL W MOGILNIE (ZSL | 21-10-2014, 15:11:55)

GŁOSUJCIE NA MIASTOWEGO BO WIEŚ SIĘ PANOSZY I JEJ PARTIA ZAJMUJĄ KOLEJNE PRZYCZÓŁKI OBSTAWIAJĄC LUDZI Z WIOSEK NA STRATEGICZNYCH ETATACH

 » SUPER!!! (KKK | 21-10-2014, 14:18:30)

Obserwuję jak wszyscy szczekają zawsze na rządzących i czekałam na godnego kandydata i znowu to samo, bez sensu, każdy tylko kłapie, jeden mądrzejszy od drugiego, ale kandydatów godnych brak... Ci co dadzą jeszcze radę - trzeba spadać z Mogilna, a Tym co zostaną - wyrazy współczucia.

 » Burmistrz (Adela | 21-10-2014, 13:12:23)

Prezencja to nie wszystko...chociaz moim zdaniem p.łAGANOWSKIEMU niczego nie brakuje, liczy się to co ma w głowie i jakim jest człowiekiem ,ma mój głos. W tych czasach to chyba nie ujma być zarejestrowanym w PUP chociaz raz w całej karierze zawodowej???Przynajmniej można poznać życie od strony bezrobotnych i wczyć się w ich sytuację , a nie całe życie na wygodnych posadkach...coś w tym jest??? Syty głodnego nie zrozumie...

 » Wybory samorzadowe (obserwator | 21-10-2014, 13:06:25)

Odpowiadam mojemu adwerarzowi (podejrzewam , ze nauczyciel (ka)-katechata, bo i tacy kandyduja do koryta).Nie moge kandydowac w Mogilnie , bo mieszkam gdzie indziej, i to dosc odlegle od Mogilna. Bywam czesto w tej zapyzialej (szkoda!!!, ze nic sie nie robi, bo to zmienic)miescinie czesto. I zal mi , ze tak pieknie polozona miejscowosc z niezaprzeczalnymi, ale niestety zawinionymi zaleglosciami rozwojowymi w porownaniu do innych , tej samej wielkosci miejscowosci, pozostaje na etapie przedwojennych miasteczek galicyjskich. Wystarczy przejsc sie przez Mogilno glowna ulica i "zachwycac" sieodrapanymi fasadami kamienic i budynkow. Ktos powie , ze park z fontanna , ze obodica. Ja odpowiem park i fontanna sa piekne i menele tam bywajacy rzeczywiscie maja jakis wizualny komfort. Obwodnica (raczej jej polowa) prowadzi no nazwijmy to "lete, lete lup w te pyry" . Wiem z relacji moich znajomych ze , znowudo rady kandyduje gro , czyli grono nauczycielski. I znowu beda 4 lata "blogiego samozadowolenia " z otrzymanego wynagrodzenia za obecnosc. To tyle. Aha w kwestii 18 czy 20 godzin pensum , no jest roznica. Ale w (calej)Europie wynosi) ono 35 godzin, a ferie 6 tygodni w CALYM ROKU szkolnym, i nauczyciel poza tymi wolnymi 6-cioma tygodniami MUSI przebywac w miejscu pracy , czyli szkole. Wiem to, bo mieszkamn w Europie, tej starej, prawie 30 lat, a zona tez byla nauczycielka. Do koryta jednak sie nie pchala bo jako madra kobieta wiedziala , ze od zarzadzania sa managerowie, inzynierowie, ekonomisci , prawnicy. Nauczyciele sa od uczenia i wychowywania dzieci. To tyle.

 » Leszczyński burmistrzem (Lechu | 21-10-2014, 12:18:21)

Jedno jest pewne, że obecny burmistrz dużo zrobił i to przede wszystkim dla siebie, spełnienia własnych marzeń, pozyskał wiele milionów złotych unijnych pieniędzy (a miał nie pozyskać? to po co jest burmistrzem?) i zadłużył gminę na grubo ponad 30 mln złotych. Tak to każdy potrafi! Mogilno nie jest pępkiem świata i wiele innych miast lepiej wykorzystało unijna kasę. Nikt nie jest w stanie ocenić, czy ktoś inny gdyby był na miejscu L. Duszyńskiego nie pozyskałby większych pieniędzy i lepiej je ulokował w wielu innych zadaniach a nie tylko w obwodnicy i hali. Moja rodzina będzie głosowała na pana Mirosława Leszczyńskiego. Może wtedy wieś więcej zyska, bo tzw. duszyniówkami nas nie omamią.

 » Do CMG63 (Wyborca | 21-10-2014, 12:04:39)

Pan J. Łaganowski nie wygląda godnie? Co Ty pleciesz człowieku! Rozumie, że jesteś na usługach obecnego burmistrza ale bez przesady. Nie obrażaj ludzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Pan Łaganowski wygląda jak prawdziwy szlachcic i szlachetny ma charakter. Na pewno nie jest pazerny na pieniądze. Posiada solidne wykształcenie z czasów, kiedy wyższe uczelnie jeszcze coś reprezentowały i nie było łatwo je ukończyć. Od lat zajmuje się sprawami miasta i gminy, nie zmienia poglądów. A to, że dostał się do pracy z "kuroniówki" to o niczym nie świadczy. Od tego jest "kuroniówka" aby szukać ludziom bezrobotnym pracy. Ludzie, chcecie zmian, zmian na lepsze i na normalne głosujcie na pana Jerzego ŁAGANOWSKIEGO. I proszę nie wyjeżdżać z tekstami, że władza Łaganowskich się odradza, bo tamto to była zupełnie inna bajka. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się do publicznej wiadomości kilka punktów z programu wyborczego pana ŁAGANOWSKIEGO. Pozdrawiam wszystkich - również sympatyków obecnej władzy.

 » ppp (bbb | 21-10-2014, 11:54:28)

Ludzie. Caly czas na tym portalu narzekaliscie na burmistrza i na to co sie dzialo w naszym miescie. Macie teraz szanse to zmienic. Bedzie na pewno lepiej. Glosuje na Pana M.L. widze potencjal i trzezwe myslenie!!! Pan M.Leszczynski.

 » ZMIANA (potrzebna | 21-10-2014, 11:49:28)

Panie M.L. trzymam kciuki.

 » Wybory (Neutralna | 21-10-2014, 11:16:03)

Jako neutralna chciałabym wiedzieć co aktualny jeszcze wicestarosta zrobił dla powiatu w ciągu 4 lat, sądzę, że nic jak poprzedni wicestarosta przez 8 lat. Jako przewodniczący Rady Fundacji niech pokaże co zrobił do Fundacji oprócz podpisów na wskazanych miejscach papieru. Prawie codzienne ranne spotkania z Panami L. S. M. R. i gadu gadu a tu już południe.

 » » Wybory samorządowe (Znajomy !!!! | (zef | 21-10-2014, 11:01:35)

Piszesz, że cyt.:"dba o to żeby wszystkie dzieci były równe", Czy to znaczy, że wszystkie dzieci maja być jednego wzrostu?

 » Do CMG63 (mieszkanka01 | 21-10-2014, 10:52:52)

Jeżeli nie jesteś zorientowany, kto to jest Pan Łaganowski to się po prostu zapoznaj z jego życiorysem. Jest on bardzo dobrze wykształconym człowiekiem. Jeżeli człowiek był na "kuroniu" to tylko chwała mu za to, ponieważ nie każdy miałby odwagę. On wie ile trzeba się narobić i jak szanować każdy grosz. A jest on bardzo dobrym i sprawiedliwym człowiekiem. Nie oskarżajcie nikogo, jeżeli nie macie zielonego pojęcia jacy to ludzie.

 » dwa krotkie pytania... (ty... | 21-10-2014, 10:20:33)

Do...no wlasnie kto odpowie na 2 pytania??? 1.Ile wynosi prawdziwe a nie kreatywne zadłużenie gminy Mogilno,ale kwotowo-nie procentowo???na 30.06.2014 i 2."Pałuki" krytykują E.Matczaka,że umarza podatki w Strzelnie.poprosimy Szanowną gazetę o wydrukowanie komu i ile oraz z jakiej przyczyny obecny burmistrz Mogilna umorzył podatki-jeszcze teraz przed wyborami a nie po.nIe kazdy czyta info na tablicy ogłoszeń urzedu miejskiego...a jak nie to może cmg24.pl coś sie dowie/???

 » .... (??? | 21-10-2014, 10:08:05)

coś cieniutka ta mogileńska tzw.LEWICA!!!Żeby przez 8 lat nie wykreować jakiegoś mlodego-nowego kandydata na burmistrza Mogilna-TOTALNA PORAŻKA!!!lskoro popieracie Leszka D. z poparcia PO to dlaczego sami nie startujecie sami z list PO???a....pewnie za mało miejsc na listach...

 » OBECNY BURMISTRZ TAK (LEOŚ | 21-10-2014, 09:54:01)

WŁASNIE AZEBY STARTOWAC I BYC GODNYM KANDYDATEM TO TRZEBA SIE CZYMS WYKAZAC. CZEKAM NA PRZYKŁADY WYKAZANIA SIE POZOSTAŁYCH KANDYDATOW.....CZEKAM I NIC. LESZEK DUSZYŃSKI MA MOJE POPARCIE! !!!!!!!!!!

 » zmiana burmistrza. (JA | 21-10-2014, 08:55:11)

Panu Duszyńskiemu już dziękujemy moim zdaniem nie powinien już być burmistrzem byłam kiedyś u niego w pewnej sprawie nie pomógł do dzisiaj nawet nie miał zbyt wiele czasu żeby ze mną porozmawiać.

 » do obserwator (UW | 21-10-2014, 08:29:32)

Bądź odważny,kandyduj na radnego,burmistrza,wójta.Spotkaj się z tymi do których kierujesz swój apel i już jesteś "na stołku",a wtedy do Mogilna wkroczy "Królestwo".Czekamy z niecierpliwością,a nawet codziennie się modlimy "przyjdź Królestwo Twoje". A jeśli chodzi o tygodniowe pensum nauczycieli,to już od dawna wynosi 20 godzin.I kto to się nie uczy? I jeszcze jedno.Nie wystarczy patrzeć co kto robi,ale należy samemu zacząć działać.

 » wybory (cmg63 | 21-10-2014, 07:12:55)

A kto to jest P. Łaganowski i co sobą reprezentuje?? z kuroniówki po znajomosciach dostał sie do MD, zero prezencji, zero niczego, taki ktoś ma być włodarzem naszego miasta, ludzie ogarnijcie się bo jesli tak ma być to za 4 lata przyjdzie zwykły Kowalski z ulicy i bedziecie na niego głosować, tylko L. Duszyński jest kandydatem na Burmistrza z szacunkiem do pozostałych kandydatów

 » wybory (cmg63 | 21-10-2014, 07:12:43)

A kto to jest P. Łaganowski i co sobą reprezentuje?? z kuroniówki po znajomosciach dostał sie do MD, zero prezencji, zero niczego, taki ktoś ma być włodarzem naszego miasta, ludzie ogarnijcie się bo jesli tak ma być to za 4 lata przyjdzie zwykły Kowalski z ulicy i bedziecie na niego głosować, tylko L. Duszyński jest kandydatem na Burmistrza z szacunkiem do pozostałych kandydatów

 » Waldemar (j.w | 21-10-2014, 01:25:11)

Mieszkańcy gminy J.W. Waldemar zdecydowanie na "TAK"

 » Wybory samorządowe (Znajomy !!!! | 21-10-2014, 01:21:10)

Każdy różnie może myśleć - ale ja znając Jerzego L. b. dobrze wiem, że jeżeli zostanie radnym, to bardzo będzie dbał o dobrobyt dzieci z rodzin patologicznych i nie tylko - kocha dzieci i b. mu zależy, aby wszystkie dzieci były równe.

 » Wybory (Wyborcy | 21-10-2014, 01:06:25)

Pan Jerzy z PIS-u na BURMISTRZA!!!! Tylko prawica może coś odmienić. Pan Jerzy ma potencjał!! Trzymamy kciuki :)

 » burmistrz 2014 (Wybory 2014 | 21-10-2014, 00:55:31)

Ja też zagłosuję na p. łaganowskiego i moja bardzo liczna rodzina. Pan Laganowski - BURMISTRZEM MOGILNA!!!! Człowiek prawy i godny tego tytułu.Na pewno dużo dobrego zrobi dla Mogilna. Znam go osobiście i wiem, że godnie będzie pełnił powierzoną mu funkcję.

 » wybory (cmg | 20-10-2014, 23:17:39)

Pan Duszyński to wszędzie gdzie mógł obsadził stanowiska swoimi znajomymi, przeprowadził bardzo NIEUDOLNE i BEZMYŚLNE inwestycje, tj.obwodnica mogilna, amfiteatr w parku i jakaś dziwaczna zmiana organizacji ruchu na ul.Plac wolności i ul.Sądowej. Ponoć w planach jest likwidacja parkingu na rynku i w to miejsce mają się pojawić ławeczki... Na Duszyńskiego nie ma co głosować, bo życie nam wszystkim się tylko utrudni. W mojej opinii wydaje nasze publiczne, ciężko zarobione pieniądze na bezsensowne cele. Pana Leszczyńskiego nie znam więc się nie wypowiem. Ja zaglosuję na Pana Łaganowskiego - to facet, który nie jest pazerny na pieniądze i na pewno nie obsadzi na stanowiskach swojej rodziny i znajomych. Poza tym działa na rzecz Mogilna od wielu wielu lat, od kiedy tylko pamiętam. I na tyle co go znam, to wiem ,że nie wyda bezsensownie publicznych pieniędzy. Ludzie - zastanówcie się dobrze na kogo zagłosujecie!!! Wbrew pozorom my możemy coś zmienić i wpłynąć na losy naszego miasta! I żeby nie popadało w długi!

 » Oni nami .... (ANNa | 20-10-2014, 21:23:11)

Karolu trzymam za ciebie kciuki!!! mam nadzieje ze wygrasz w Dąbrowie !Pozdrowienia .

 » Wybory samorzadowe (obserwator | 20-10-2014, 21:17:28)

Do myslacych. Pzestancie glosowac na nauczycieli. szczegolnie trych starszych, a wiec nieukow i tepakow. Przeciez jest wiadomym , ze nauczyciele to odpady , ktore nie mialy szans na "normalny" zawod. To najwieksze w Polsce tepaki, ktore jednak ciagle sa nienasycone, ciagle im malo, mimo, ze maja ustawiczne ferie, a zarobki porownywalnie do Europy maja najwyzsze(tzw 18 godzinne pensum).Pchaja sie jednak do koryta, czyli do wladzy, a wiadomym jest . ze obecnosc , a zarazem brak jakiejkolwiek odpowiedzialnosci kasuja co najmniej 900 zlp miesiecznie (fajna fucha, no nie ?) Glosujcie na mlodych i wyksztalconych obywateli. Przeciez tacy w Mogilnie tez sa. Tylko oni maja szanse zmienic to zapyziale miastko (wioche) w cos ladnego. Warunki geograficzne ku temu sa, pieniadze chyba tez. Trzeba to jednak sensownie wykorzystac. Powodzenia.

 » do 123 i mieszkańca (UW | 20-10-2014, 21:10:14)

Skoro faktycznie korzysta z orzeczonej niepełnosprawności w stopniu co najmniej umiarkowanym,to mało tego,że ma siedmiogodzinny dzień pracy,ale także dodatkowy 10 dniowy urlop,oprócz normalnego.I jeszcze może korzystać ze zwolnienia na turnusy rehabilitacyjne i zabiegi lecznicze.To takie "przywileje" wynikające z niepełnosprawności.

 » tylko BURMISTRZ DUSZYŃSKI!!! (456 | 20-10-2014, 21:09:58)

jako zwykły mieszkaniec mogę tylko potwierdzić opinię, że doświadczenie w pracy to ma, ale tylko i wyłącznie Leszek Duszyński!! u nas 6 głosów na tak.

 » wybory (min | 20-10-2014, 20:25:46)

moim zdaniem powinien wygrać ten kandydat który będzie walczył z bezrobociem i to jest największy problem naszego miasta i gminy SPROWADZIĆ INWESTORÓW KTÓRZY DADZĄ NAM PRACĘ I GODZIWĄ PŁACĘ to wszystko

 » WYBORY (ABDEL | 20-10-2014, 18:46:20)

MAM NADZIEJE ZE OBALA OBECNEGO

 » Wybory (Jasiu | 20-10-2014, 18:37:51)

Pan Leszczynski na burmistrza to jakiś żart. Absolutnie nie sprawdza się jako komendant gminny OSP a gdzie tu mówić o zarządzaniu w gminie. Panie wielkopolaninie a mówienie o tym, że jego poparcie rośnie w Mogilnie to są tylko pańskie fantazje.

 » wybory (xl | 20-10-2014, 17:37:54)

po co nam burmistrz jak nic nie robi maiasto emerytow ,duze bezrobocie duszynski daje prace tylko w parku,nic poza tym ,najlepiej mu wychodzi gra na gitarze ,dlaczego za praca trzeba jezdzic pod Poznan ,tam pwowstaja non stop zakłady -tam umieja rzadzic inwestuja -2 procet bezrobocia -a tu co bieda.

 » Mogilno czas na zmiany (PO zło | 20-10-2014, 15:36:18)

Ludzie mamy teraz szanse na zmiany. Pan Leszczyński to jedyna osoba która może uporządkować wszystko. A start w wyborach pana Łaganowskieo jest bez żadnych wizji i dalszego pomysłu. A pan Duszyński zrobił dużo dobrego ale więcej złego. Ludzie pomyślcie trochę bo chyba głupcy nie chcę sobie ułatwić i uspokoić życia.MIROSŁAW LESZCZYŃSKI!!!

 » dla mieszkańca (123 | 20-10-2014, 15:20:21)

Skoro tak dobrze znasz życie prywatne Pana Leszczyńskiego i jego stan zdrowia to nie wiem czy wiesz ale poruszanie tego tematu jest naruszeniem dóbr osobistych.

 » "Zdzisiu szyderca" jesteś trochę zacofany w rozowju... (pingwin | 20-10-2014, 15:07:49)

Mogilno to nie gmina tylko największa miejscowość w gminie mogilno. W głowie masz tylko te marne miasteczko. A gdzie masz wioski, które potrzebują inwestycji a obeny burmistrz ma je w najgłębszym poważaniu. Lecz zapamiętaj jedno! To z wsi płynie większość marnowanych na byle jakie inwestycje pieniędzy. Pan Leszczyński będzie sprawiedliwym burmistrzem i na pewno każdy jego ruch będzie przemyślany. Niektórym łatwo jest wydawać cudze pieniądze.

 » wybory (mieszkaniec | 20-10-2014, 14:12:33)

Jak pan M. Leszczyński wyobraża sobie rządzić Gminą skoro jest osobą niepełnosprawną i jego czas wykonywania pracy jest 7 godzinny a nie 8 !!!. Czy po wyborach będzie cudowne uzdrowienie???.

 » do "Wielkopolanina" (Kiedyś Wyborca | 20-10-2014, 13:31:47)

Kolejny raz widzę, że znasz się na wszystkim. Tym razem psychoanalityka lub psychologia... i nie, nie mam problemów - ze sobą tym bardziej, a nawet gdybym - to wolałbym je mieć, niż zachowywać się jak zielona chorągiewka na wietrze - bez poglądów, bez zasad i gotowa zawrzeć sojusz z każdą świnią, aby tylko żreć ze wspólnego koryta.

 » kandydaci (kama | 20-10-2014, 13:10:45)

Popieram wypowiedź Zdzisia Szydercy dotyczący Pana Darka Chudzińskiego.Ta kontrola była ewidentnym "udupieniem". A już "dobił" mnie w raporcie punkt o sforze psów, rany boskie faktycznie pluton egzekucyjny się należy(ironia jakby ktoś opacznie przeczytał). Są takie powiedzenia dajcie mi człowieka a znajdę na niego paragraf oraz przeciętny człowiek nie powinien wiedzieć jak się robi dwie rzezy:parówki oraz politykę.I tak"wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły". Żałuję Panie Darku,że Pan nie startuje!Szkoda!

 » Dąbrowa (Dąbrowianka | 20-10-2014, 11:50:42)

Nie znam osobiście Pana Karola ale trzymam za niego kciuki i cała rodzina oddamy na niego głos. Mamy nadzieje ze bedzie kierowal sie dobrem mieszkancow a nie wlasnymi ukladami i znajomosciami tak jak to robi Pan Marcin z cała swoją elitą...

 » kadydaci (doda | 20-10-2014, 11:40:12)

Dzisiaj trudno wybrac no ten ktory powinien objac stanowisko Burmistrza nie startuje widac Strzelno nie zasluzylo Na dobrego gospodarza .nie piszcie bzdur na temat p.Chudzinskiego bo jestescie nie godni by on podal wam reke na powitanie I ci co na niego pluja to jeszcze za nim zatesknia .

 » Kto to jest Pan Łaganowski Jerzy Wojciech (UW | 20-10-2014, 09:01:24)

Pierwszego i drugiego kandydata na burmistrza znam. Natomiast trzeci nie jest znany i nic na jego temat nie można znaleźć w mediach lokalnych.Jego Komitet Wyborczy chociaż powinien go przedstawić wyborcom.Poza tym chcę wyjaśnić,że każdy Burmistrz tak rządzi,jak nakazują uchwały podjęte przez radnych.Jeżeli radni uchwalą podwyżkę podatków,to pracownik urzędu podlegający burmistrzowi musi je naliczyć podatnikowi,jeżeli podwyższą sobie diety,to też muszą być wypłacone.Najpierw należy zastanowić się nad kandydatami do rady.

 » Pan Leszczyński (Ona | 20-10-2014, 08:56:58)

Pan Leszczyński będzie dobrym Burmistrzem- nie noszącym głowy do góry jak obecny! jest człowiekiem do ludzi.A to że grilluje kiełbaski dziła tylko na jego plus. Obecny Burmistrz nie znirzył by sie do tego poziomu.Potrafi tylko założyć nogę na nogę i obserować wszystko z góry.A ludzi ma w głebokim poważaniu....Powodzenia Panie Mirku!!!!

 » do ....kogo to pytanie??? (...??? | 20-10-2014, 08:50:17)

Lechu obiecywał ,że załatwi sprawę 'wrzosu"-mija osiem lat(sic)!!!i...nie moc-proszę się rozliczyć z tej obietnicy!!! I jeszcze jedno pytanko???zlikwidować targowisko było bardzo łatwo,ale przez tyle lat zrobić w tym miejscu porządny parking to problem.:(((

 » Moi Kochani Wielbiciele - Szanowni Wyborcy (Zdzisiu Szyderca | 20-10-2014, 08:48:23)

Zawsze na łamach tego portalu staram się być obiektywny. Częśto wyrażam swoje zdanie (dość jednoznacznie), ale zawsze obietywnie. Wywołany do odpowiedzi przez J-23 postaram się odpowiedzieć może tak: Gdybym miał oceniać kandydatów pod kątem osobistych znajomośc, kogo znam, kogo nie, kto mi się podoba, kto jest dziwakiem, a kto bawidamkiem, kto komu przekazał swój materiał genetyczny w relacjach pracowniczo-łóżkowych, kto z kim romansuje, kto kradnie a kto nie, kto kłamie a komu to wszystko wisi, kto oszukał wyborców, kto ma nierówno pod sufitem, kto jest dupowłazem i lizusem itd. itd...to obawiam się, że niewiele by na tych listach zostało. Taka jest polityka, niestety. Postaram się podjąć decyzję obiektywną. Zastanowię się co mój kandydat może jeszcze zrobić dla mojego miasta i mieszkańców. Poczytam program wyborczy, przeanalizuję pomysły - czy nie są pustymi sloganami. Mam nadzieję, że kandydaci będą mieli odwagę przedstawić swoje pomysły na łamach tego portalu. Kochani Wyborcy wybierajcie nie po znajomości ale rozsądnie. Podziękujcie tym,którzy w Waszym przekonaniu nie zasługują za Wasze uznanie. Miasto to My, przyszłość nasza i naszych dzieci zależy od nas. Mogilnianie to nie ciemnogród, nie można Wam wcisnąć ciemnoty! Ściskam mocno Z.S.

 » wybory (07 | 20-10-2014, 08:45:42)

Tylko nie na ducha,to jest krętacz,za długo straszy już w tej gminie,sami kuple i wódka i nic wiecej.Głosujcie na p. Mirka to jest kandydat na poziomie.Tylko nie Duch.

 » Kontrkandydat w g.Dabrowa (07 | 20-10-2014, 08:31:54)

Brawo panie Dłutkowski,jest pan godnym kandydatem na wójta,brawo,brawo,brawo!!!!!Apeluję do całej gminy głosujcie na P.Dłutkowskiego,zmienić ta mafię p.B z sekretarzem który jest ze Strzelna.

 » Problem Wielkopolanina (Problem Burmistrza | 20-10-2014, 08:27:55)

Problemem Wielkopolanina nie jest bycie dobrym radnym ale obecny Burmistrz. Bycie dobrym radnym to jest obiektywizm, praca dla społeczeństwa, a nie dla PSL-u. Nie można z uwielbieniem patrzeć tylko w jedną stronę. Skrajny negatywizm jednej strony z poddaństwem z drugiej strony. Szkoda, że w tym nie ma nic z szacunku dla pracy innych bo zakwalifikowani zostali z drugiej strony. Cała władza dla PSL-u? Jedyna słuszna partia? To już szanowny Panie Radny przerabialiśmy. Jesteśmy w demokracji, a demokracja jest jaka jest i jest kapryśna. Mam nadzieję, że przyniesie nieoczekiwane zamiany w naszej lokalnej samorządności. Życzę wszystkim sukcesu, bez zawiści. I tak wygra ten co dostanie najwięcej głosów. Powodzenia z poszanowaniem siebie nawzajem szanowne Panie i Panowie.

 » do "dedykacja dla wyborców" (Zdzisiu Szyderca | 20-10-2014, 08:27:24)

O ile mnie pamięć nie zawodzi mamy rok 2014 a ty nadal tkwisz w 2012? Mógłbym wnioskować z tego, że albo jesteś dumny z tego raportu albo maczałeś w tym swoje paluszki i przyczyniłeś się do jego powstania. Sumienie nie daje spokoju to idź do spowiedzi. Nie bądź dzieckiem, które wypije z buteleczki wszystko co ktoś mu do niej wleje. Jeśli uważasz, że nie czytałem tego raportu to jesteś w błędzie. Owszem, kiedyś czytałem i wynika z niego wprost, że kontrola przeprowadzona była ewidentnie pod kątem "uwalenia kogoś", być może poprzedzona błyskotliwym "uprzejmie donoszę", i nie dyskutuj ze mną na ten brudny temat. Oceniłem, oceniam i będę oceniał Pana Dariusza wyłącznie po jego umiejętności zarządzania, szacunku dla starszych - widziałem z jaką godnością traktował swoje podopieczne. Wiem , że zyskał uznanie w lokalnym środowisku (itd.) i dlatego jestem bardzo rozczarowany, że nie startuje.

 » wybory (gosciu | 20-10-2014, 07:22:18)

Pieniadze chamstwo I obluda oto nasze zatracone Strzelno I take zostanie bo ludzie zamiast mozgow maja siano zamiasts serca glaz a w oczach widza tylko jedna kasa -Kasa kasa I DLA tej kasy oddali dusze diablu.

 » Do Mieszkaniec (Mag | 20-10-2014, 06:44:02)

Przez następne 8lat nikt nie ma szans z Duszyńskim zejdźcie na ziemię!!!!!Jestem ze wsi i też oddaje swój głos na burmistrza Duszyńskiego!!!!

 » EGZOTYCZNY KANDYDAT (irokez | 19-10-2014, 23:14:12)

Program wyborczy kandydata leszczynskiego to zbiór frazesów i pobożnych życzeń, w które nikt nie uwierzy ponieważ mieszkańcy naszej gminy to nie barany, lecz ludzie, którzy posiadają swoje poglądy. Czym tak szczególnym wyróżnił się wieloletni radny powiatowy leszczynski, że dziś mamy postawić na jego doświadczenie?????? Jakie to doświadczenie? Przecież w radzie powiatu nie istniał i nikt chyba nie zna jego poglądów na żaden temat, zwłaszcza SŁUŻBY ZDROWIA. Co do "mądrego myślenia", które obwieszcza w swoim haśle wyborczym, to ze smutkiem my mieszkańcy musimy dalej żyć w przekonaniu, że nie dorastamy jemu do pięt. A to się nazywa buta i zarozumiałość!!!!!

 » leszczynski (z jak zadowolony | 19-10-2014, 22:54:18)

Co organizuje???? Umiejętność grilowania kiełbasek nie jest przepustką do sprawowania władzy, chyba, że kandydat myśli że rządzenie gminą polega na dzieleniu wyborczej kiełbasy.

 » glosowanie (aaaa | 19-10-2014, 22:02:46)

ludzie zanim oddacie glosy na kandydata zastanowcie sie co juz zrobil i jaki ma plan na przyszlosc!!! bo tlumaczenie ze kogos lubie i jest fajny jest chore !!!

 » program!!!! (zenobia | 19-10-2014, 21:01:03)

Proszę o program i zamierzenia,które chcą wykonac kandydaci i skąd pieniażki.A co ze spłatą kredytów zaciagniętych przez gmine.

 » WYBORY (09876 | 19-10-2014, 20:32:28)

DLA PIENIĘDZY SIĘ TAM PCHAJĄ NIE DLA WAS NAIWNIACY

 » Będzie ciężko (Mieszkaniec | 19-10-2014, 18:59:07)

Zgadzam się z Wielkopolaninem - Leszczyński jest moznym kandydatem i ma spore szanse. A tak ogólnie to proszę wymyślać sobie własne nicki a nie małpować.

 » i zwolenników PO- (dedykacja dla wyborców | 19-10-2014, 18:18:28)

dla Pana Zdzisława Szydercy również- BIP KUJAWSKO POMORSKO URZĄD WOJEWÓDZKI , poszukaj wydział Polityki Społecznej - zakładka : działania kontrolne z tabelki wybierz ; Wydział polityki społecznej , w tatelce obok wpisz rok - 2012 miesiąc marzec-03. następnie odszukaj DPS SIEMIONKI . Polecam siedmiostronnicowy protokół z przeprowadzonej kontroli ,który do dziś jest aktualny .Dobry materiał przedwyborczy ilustrujący kandydatów PO.

 » do "Kiedyś Wyborca" (Wielkopolanin | 19-10-2014, 16:24:57)

No cóż, na to nie ma lekarstwa. Skoro ktoś sobie coś ubzdura, a przy tym jest zakompleksiony, niespełniony i niedowartościowany, to jemu, Kiedyś Wyborcy nic już nie pomoże. Współczuję Tobie Kiedyś Wyborco...

 » Dynastia (zef | 19-10-2014, 15:22:18)

Czyżby znów odradzała się dynastia Łaganowskich w Mogilnie? Ale dlaczego na prawicy? Oni zawsze trzymali z komuną To jakiś niezły przekręt. No to witamy ponownie w Łaganowie.

 » ????? (J-23 | 19-10-2014, 15:15:06)

A gdzie jest Zdzisiu Szyderca ?????Co ON na to ?????

 » Mogilno (Obserwator | 19-10-2014, 15:08:50)

Czas na zmiany w Mogilnie.Pan Duszyński już się wypalił. Teraz potrzeba kogoś innego. Chyba pan Leszczyński będzie się nadawał najlepiej. Cały czas coś organizuję tam u siebie. Czas żeby pokazał się na tle całej gminy. Mirosław Leszczyński na Burmistrza!!!!

 » Mogilno (Obserwator | 19-10-2014, 14:53:59)

Czas na zmiany w Mogilnie.Pan Duszyński już się wypalił. Teraz potrzeba kogoś innego. Chyba pan Leszczyński będzie się nadawał najlepiej. Cały czas coś organizuję tam u siebie. Czas żeby pokazał się na tle całej gminy. Mirosław Leszczyński na Burmistrza!!!!

 » ONI CHCA NAMI RZĄDZIC (MIESZKANIEC | 19-10-2014, 13:12:09)

MAM NADZIEJE ZE DUSZYŃSKI PRZEGRA A PAN LESZCZYŃSKI WYGRA MA MOJE POPARCIE-BEDA UCZCIWE PRZETARGI.

 » Podobno... (Naiwny | 19-10-2014, 13:11:08)

Podobno nowy burmistrz ma zrzec się 70 procent pensji i część tą przeznaczyć na cele charytatywne, w tym leczenie chorych dzieci, których rodziców na to nie stać. Podobno nowi radni na pierwszym posiedzeniu mają obniżyć sobie diety o 50 procent a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na rozwój miejsc pracy w gminie i powiecie oraz walkę z bezrobociem. Podobno są i tacy, którzy deklarują się pełnić tą SPOŁECZNĄ funkcję całkowicie za darmo. Tak słyszałem. Podobno...

 » Do Kiedyś Wyborca (Ciekawy | 19-10-2014, 13:04:56)

Uprzejmie proszę o konkrety dotyczące nepotyzmu w urzędach zgodnie z deklaracją cyt. \"z chęcią to wykażę\". Dziękuję.

 » wybory (Elka | 19-10-2014, 12:41:32)

Ja i cała a moja rodzina tez mamy godnego kandydata, który zrobił dużo dla naszego miasta jesteśmy z nim.Powodzenia!

 » ocena (brak | 19-10-2014, 12:13:27)

tu zaden z nich się nie nadaje na burmistrza ,nie robia zadych prac tylko park ,dlaczego pod Poznaniem non stop cos powstaje tam umia rzadzic ,a tu co za burmistz dajcie spokój -wstyd.

 » Strzelno?! Darek no weź nie żartuj! (Zdzisiu Szyderca | 19-10-2014, 12:04:49)

A dzie jest Pan Dariusz Chudziński? Nie ukrywam, że był Pan moim faworytem Panie Dariuszu. Obserwując Pana na innym stanowisku jestem przekonany, że byłby Pan świetnym Włodarzem. Byłby Pan silnym kontrkandydatem zarówno na burmistrza jak i starostę. Odpowiedzialne zarządzanie zespołem było w Pana wykonaniu czymś nietuzinkowym. Widocznie nie pasował Pan do "układu" skoro "układ" wymiótł Pana z lokalnej polityki - szkoda. Wielka szkoda i ogromna strata gospodarcza dla Strzelna!. Szkoda słów.

 » beczka (ewa | 19-10-2014, 11:40:08)

z innej beczki, kiedy info i zdjęcia z beczki śmiechu?

 » do Wielkopolanin (demonzCMG | 19-10-2014, 11:29:27)

M. Leszczyński ma coraz większe poparcie w Mogilnie? To chyba na Ustroniach. Druga tura? To chyba jakiś żart. Lechu ich zmiecie już w pierwszej.

 » ml (... | 19-10-2014, 11:15:36)

Ja jestem z terenu wiejskiego i nigdy w zyciu nie oddam głosu na ml.

 » ml (... | 19-10-2014, 11:15:01)

Ja jestem z terenu wiejskiego i nigdy w zyciu nie oddam głosu na ml.

 » ML (... | 19-10-2014, 11:13:02)

Od proszenia i obiecanek do oddania głosu jest jeszcze długa droga. Poza tym co ten pan rozumie przez mądre myslenie? Czy to oznacza ze wszyscy dotychczas sa głupi? Czy on zamierza dopiero mądrze myslec? Źenujące!!!!!!! Puste slogany

 » Do Wielkopolanina (Kiedyś Wyborca | 19-10-2014, 11:10:49)

Człowieku przez takich jak TY ludzie przestali chodzić na wybory. Twoja partia (PSL) zawsze sojusz z kosmitami aby mieć pełne koryto. Wicej, zawrzecie sojusz PO aby dostać dietę i aby nadal było jak jest.

 » do ludzi (Kiedyś Wyborca | 19-10-2014, 11:05:26)

Aż rzygać się chce jak patrzy się na te listy - wszędzie! Starzy kolesiowe, którzy powystępowali z danej partii jak się grunt zaczął palić pod nogami albo nie dostali, odpowiednich stołków (w ich opinii). A teraz przybiegli aby matka-partia ich poparła. Nic tak dobrze nie potrafią jak ciągnąć państwowego cycka, siedząc i ustawiając się/najbliższych i znajomych z publicznych pieniędzy. Dotyczy to wszystkich szczebli. Od kandydatów na radnych gminnych, powiatowych po kandydatów na wójtów i burmistrzów czy do sejmiku samorządowego. Niespełniani urzędnicy, emerytowani strażacy i policjanci czy wojskowi - każdy wszechwiedzący tylko jakoś bez państwowego koryta niepotrafiący się dorobić. Co zrobiono dla powiatu czy gminy? Zacznijmy od sukcesów gminnych po powiatowi nie można nic zarzucić - z bardzo prostej przyczyny - nic nie zrobił przez całą kadencję po za braniem diet, uwalaniem służby zdrowia i pokazywaniu się w gronie znajomych na imprezach publicznych i imieninach znajomych z innej państwowej instytucji. Do sukcesów gminy zaliczmy obwodnicę, na której najlepiej czują się biegający w obcisłych gatkach pseudo sportowcy i matki z dziećmi na spacerach. To nic, że rozlatuje się ona po tak, krótkim użytkowaniu. To nic, że bezpieczeństwo na niej jest co najmniej wątpliwe. To nic, że z pieniędzy naszych poszło prawie pół miliona na podwyższenie linii napięcia. To nic, że jej budowa nie spełnia warunków bycia drogą wojewódzką (wytrzymałość nacisku na oś). Gmina i powiat budują chodniki. Tak, dwa miesiące przed wyborami. Cztery lata trzeba było aby wybudować czy naprawić 100m chodnika. I kto teraz będzie to naprawiał? Ci sami albo im podobni. Znajomi, koledzy, rodzina. Dziwne jest, że w urzędach czy starostwie jeszcze mówią sobie per pan i pani, a nie po imieniu czy per wuju, ciociu, kuzynko, kuzynie. Tam siedzą całe klany rodzinne czy znajomych. Z miłą chęcią to wykażę. I TAK, znów oni zostaną wybrani - ci sami i im podobni, nic nie robiący i na niczym się nie znający, za nic nie odpowiadający ludzie. Bo wybierze ich najliczniejsza grupa zawodowa w tym powiecie. Grupa od nich zależnych i im podległych urzędników, którzy jeśli tego nie zrobią to mogliby stracić robotę. I znów wrócimy do starego dobrego porządku, odwiedzania się na imieninach, pokazach i ćwiczeniach... A Wy znów przestaniecie na cztery lata istnieć. Wtedy wybudują Wam chodnik po drugiej stronie jezdni - tym razem, 110m bo będzie lepiej i podwyższą czterokrotnie podatki - a jak nie to cena wywóz nieczystości podskoczy aby zawiadywanie w zarządzie się opłacało i zostało kasy na zapłacenie kar za zrywanie umów. Ot cała logika tych, którzy min. twierdzą, że "samorząd tu zaczyna się Polska" lub "miliardy dla samorządu - lepsze życie Polaków" czy "słuchać Polaków, zmieniać Polskę". Walić takich kandydatów i takie wybory - wybór co to za wybór?! Na każdym szczeblu jak pomiędzy dżumą a cholerą. Ludzie - aż tak krótką pamięć macie?

 » Burmistrz (erok | 19-10-2014, 09:19:21)

P.Jablonski to dobry gospodarz

 » faworyt (Wielkopolanin | 19-10-2014, 09:15:16)

Trzech kandydatów na burmistrza Mogilna wróży II turę wyborów, stąd różnie może być. Jeżeli teren wiejski się zmobilizuje i pójdzie głosować, to wygra mój kandydat Mirosław Leszczyński, który ma coraz większe poparcie w samym Mogilnie.

 » strzelno (mietek | 19-10-2014, 08:10:04)

Totalna porazka w Strzelnie.... I na kogo tu zaglosowac? Na brudasa, zarozumialca czy cwaniaka (kolejnosc przypadkowa)... Rysia z Klanu lepiej byloby wybrac...

 » ... (arek | 19-10-2014, 07:59:07)

a gdzie szukać kandydatów do Rady Powiatu???

 » wybory (wybory | 19-10-2014, 07:57:41)

i będą

 » Burmistrz (gosc | 19-10-2014, 06:35:38)

Nie znam p.Jablonskiego ale slysze ze to dobry gospodarz .wiec newno zaglosuje na tego pana

 » Wybory burmistrza (Oczekujący | 19-10-2014, 00:49:08)

Ja już mam swojego kandydata na burmistrza na którego zagłosuję ja i moja cała rodzinka. Trzymamy kciuki panie J.L. Powodzenia

 » LESZEK DUSZYŃSKI TAK!!!! (ktoś | 19-10-2014, 00:43:10)

od chcieć to jeszcze dłuuga droga!!! Nie widzę, oprócz obecnego burmistrza innego godnego tego stanowiska kandydata.

 » LESZEK DUSZYŃSKI TAK!!!! (ktoś | 19-10-2014, 00:43:09)

od chcieć to jeszcze dłuuga droga!!! Nie widzę, oprócz obecnego burmistrza innego godnego tego stanowiska kandydata.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (25)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (8)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (38)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (64)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
 » Zostań policjantem (7)
 » Wiosenne nasadzenia i warsztaty (0)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ