» Romantyczna opowieść (do Iza | 03-06-2017, 20:05:53) |
W Strzelnie nie jest tak źle, ale w Młynach to ludzie tylko obgadują jeden drugiego, stawiają bardzo złe słowa blisko siebie i nienawidzą - taka prawda. W Młynicach to jad ludziom wylewa się przez zęby, nawet gdy tego nie chcą. Szukają trzeciego dna w paru słowach i zawsze wypływa brak zaufania, poczucia bezpieczeństwa i chęć oczernienia innych by samemu zaistnieć. Miasto szczędzi na potańcówki i to jest w naszej gminie złe. A co dobre: 1. Pamelo żegnaj
2. Noc z Renatą - gina-
3. w Ekwadorze |
» do (kicia | 03-06-2017, 17:35:03) |
Ma Pan rację, dzisiejsze Mogilno to w większości buractwo i obciach. Słoma wychodzi z butów powszechnie. Wstyd się przyznać, że się tu mieszka. Gorzej jest tylko w Strzelnie ale to głównie przez ich burgemeistra i jego popleczników. |
» do tzw. (mieszkaniec długoletni | 03-06-2017, 13:23:59) |
Urodziłem się w Mogilnie w okresie okupacji (lata 40-te), ale z taką hołotą jak Ty nie spotkałem się dotąd. Moja rodzina mieszka i pracuje na ziemi mogileńskiej od prawie 300 lat. Cieszę się, że mój czas na ziemi dobiega pomału końca - nie chciałbym NIGDY spotkać na swojej drodze indywidum, który się zapytuje "czy to prawda", że ...nie mają żadnej pewności przy nieuzasadnionym oskarżeniu . Zapytaj się lepiej czy potrafiłeś się zachować jak człowiek w sytuacjach oczywistych - najprawdopodobniej NIE !!!
Ale aby osobę publiczną bez podstaw oskarżyć - to jak najbardziej .
W Mogilnie i okolicy mieszka obecnie ok 70 % ludzi którzy tutaj w ostatnich latach przybyli, w wielu przypadkach bardzo prymitywnych, niezbyt kulturalnych i zdecydowanie niedokształconych i Ty do do nich należysz.
Niedługo do IT dostęp będą mieli jeszcze mniej rozgarnięci od ciebie ...Na to chyba liczysz ... |
» wyjaśnienie (iti | 02-06-2017, 11:41:46) |
I po to jest ksiądz w parafii,aby zaniedbywane przez swoich mężów żony,były zadowolone. |
» do mogilnianin (UPS | 02-06-2017, 07:24:08) |
Nawet gdyby tak było, to ma się nijak do politycznej kłótni o szpital.
A po drugie.Widocznie jest zdrowym mężczyzną! |
» /do wiadomości redakcji/ (mogilnianin | 01-06-2017, 13:55:33) |
czy to prawda że nasz były ksiądz Andrzej Panansiuk uwiódł komuś żonę? portal społecznościowy aż huczy, Wągrowiec również!
http://www.gloswagrowiecki.pl/home/wokol-kosciola/wokol-kosciola/457-woko-kocioa/12254-jak-pier%C5%9Bcie%C5%84,-jak-r%C3%B3%C5%BCa
Czymże wobec tego jest moralność głoszona z ambony? Żenujące i niesmaczne!!! |
» Szpital (Pacjent | 01-06-2017, 08:24:59) |
Szpitale mogileński i strzeleński powinny zistać zamknięte, a fundusze przeznaczone na łatanie i niesnaski istniejących tworów powinny zasilić szpital inowrocławski, z którego bardzo często musimy korzystać. W Mogilnie, Strzelnie wystarczy stworzyć porządny punkt pogotowia ratunkowego, punkt pomocy doraźnej. |
» Szpital w Strzelnie (Dominika | 31-05-2017, 17:36:28) |
Nie rozumiem mało inteligentych osób które uważają że tylko w Strzelnie nie ma lekarza na dyżurze czy ze ktoś był nieuprzejmy. Otóż w KAŻDYM szpitalu znajdzie się taka sytuacja. A już zalosne jest sluchanie osób ktore uwazaja ze szpital w Strzelnie jest taki zly. A jak w okolicy komus sie cos stanie to bedzie musial zapieprzac do Mogilna? Wogole na Mogilno brak słów. Nie dosyć ze mieszkancy to prawdziwe święte krowy to i obwodnica niepotrzebna kompletnie to ciagle pieniadze rządzący kradną. |
» do podatnik (UW | 31-05-2017, 13:28:38) |
Jeżeli znasz przypadek, że lekarza nie było na dyżurze lub,że nie zainteresował się lekarz Twoim stanem zdrowia, to proszę o kontakt.Jestem osobą, która podjęła "walkę" z SP ZOZ w Mogilnie, ale jestem podobno jedyną osobą, która wypisuje kłamstwa na lekarza świątecznej służby zdrowia.Jeżeli znajdę tym sposobem inne osoby niewłaściwie potraktowane przez tę jednostkę, a właściwie "kontraktowego" lekarza, to proszę o komentarze na tej stronie.Jeżeli jest nas więcej,to sprawę nagłośnimy, a nie tylko mówimy po cichu.Moja korespondencja trwa już prawie dwa miesiące. |
» Rozwiązanie sporu (Strzelno-Mogilno | 31-05-2017, 13:23:52) |
Od dłuższego czasu przyglądam się uważnie temu sporowi który zgotowali nam politycy.
Ulegamy ich manipulacjom i bezgłośnie wyrażamy sprzeciw w postaci komentarzy na tym portalu.
Każdy mieszkaniec obu z miast zwaśnionych chce mieć dostęp do służby zdrowia.
Moja propozycja jest następująca:
Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Mogilnie, utworzenie całodobowego pełnoetatowego punktu pierwszej pomocy w Strzelnie.
Szpital w Mogilnie będzie obsługiwał, w razie niewystarczających kompetencji punktu w Strzelnie, również mieszkańców Strzelna.
Rozwiązanie jest w pełni satysfakcjonujące dla każdej ze stron - zarówno Miasta Powiatowego jak i pobliskich małych miasteczek i wiosek. |
» szpital (podatnik | 30-05-2017, 11:07:52) |
Zgadzam się w zupełności z wpisami czytelników tego portalu i stwierdzam że Pan Starosta i Jego Ciało Doradcze powinien zainteresować się w pierwszej kolejności aferami które wychodzą na terenie SPZOZ-u,a to z braku lekarza na dyżurze,a to o braku nadzoru nad gospodarkom lekami - o notorycznym ich niszczeniu, czy o braku środków czyszczących i środków higieny osobistej pracowników,nie mówiąc już o odzieży ochronnej.Może warto się zastanowić STAROSTWU POWIATOWEMU że zamiast spłacać za ZOZ długi i zobowiązania a kolejny już tuż tuż - te pieniądze przeznaczyć chociażby na środki czystości, a nie wyrzucać je w błoto.Na koniec nasuwa się pytanie "CO ROBIĄ DYREKTORZY TEJ PLACÓWKI W KIERUNKU WYPROWADZENIA JEJ Z TEJ CZARNEJ DZIURY- CHYBA NIC" - a może problem rozwiązała by jakaś podwyżka dla DYREKCJI albo jakiś nowy DYREKTOR OD SPRAW WIZERUNKOWYCH .PANIE STAROSTO ZAPRASZAM DO SPACERU I ODWIEDZENIA NASZEGO MOGILEŃSKIEGO SZPITALA I DO ZOBACZENIA NA WŁASNE OCZY TEGO BAŁAGANU I NIEŁADU W NIM SIĘ ZNAJDUJĄCEGO,A NIE WYSŁUCHIWANIA NIE PRAWDZIWYCH ZAPEWNIEŃ JAK TO W SPZOZ-ie JEST CACY.Do takiego spacerku zaprosił bym również PANIE i PANÓW RADNYCH POWIATOWYCH. |
» ..... (Aeiouy | 29-05-2017, 22:43:39) |
Naprawdę myślicie, ze chodzi o pacjentow itp? A moze o etaty "pozamedyczne", które bedzie trzeba obsadzić... oczywiscie w drodze konkursów |
» dawny pracownik (ByłyPracownik | 29-05-2017, 22:32:58) |
No to jest właśnie myślenie dyrekcji chce wybudować nowy szpital w którym nie wiadomo kto już będzie pracował pielęgniarki odchodzą nie ma nowych, ratownicy z pogotowia którzy chcieli się rozwijać i coś potrafili odeszli a zostałi niedobitki , w przychodni nie ma lekarzy bo co chwilę coś jak się idzie po 18 to jest chyba łapanka szpitali a tu wielcy politycy walczą i się biją o szpital który nie ma jakości i jest źle zarządzany na każdym kroku najlepiej będzie zamknąć 2 miesiące marudzenia i każdy zapomni że coś takiego było !!!!!!!!!!!!!!!! |
» dawny pracownik (ByłyPracownik | 29-05-2017, 21:32:56) |
No to jest właśnie myślenie dyrekcji chce wybudować nowy szpital w którym nie wiadomo kto już będzie pracował pielęgniarki odchodzą nie ma nowych, ratownicy z pogotowia którzy chcieli się rozwijać i coś potrafili odeszli a zostałi niedobitki , w przychodni nie ma lekarzy bo co chwilę coś jak się idzie po 18 to jest chyba łapanka szpitali a tu wielcy politycy walczą i się biją o szpital który nie ma jakości i jest źle zarządzany na każdym kroku najlepiej będzie zamknąć 2 miesiące marudzenia i każdy zapomni że coś takiego było !!!!!!!!!!!!!!!! |
» do tematu (jawny | 29-05-2017, 19:48:26) |
w inowrocławiu znajdziesz pomoc??stale czekają za lekarzem i nie wiedzą do konca co zrobić nawet sam slyszalem zeby igly zamowic bo juz nie ma to zamawia się w ostatniej chwili?? w chwilach złych zostaje ci dalszy szpital jesli przezyjesz np bydgoszcz torun itd współczuję osobą samotnym więc moje pytanie brzmi w jakiej kondycji są nasze szpitale w obrębie 30 40 km od mogilna czy strzelna ??? może radny jakis odpowie |
» ZLIKWIDOWAĆ POW. MOGILNO (WYBORCA | 29-05-2017, 19:22:15) |
Najwyższy już czas by społeczeństwo GMINY STRZELNO wyraziło swoją wolę czy nadal chce podległości pod powiacik mogileński , czy PRZEJŚĆ DO POWIATU INOWROCŁAW , z którym i tak związane jest codziennością. Dalsza zależność od MOGILNA spycha Strzelno w NIEBYT I ZAŚCIANKOWOŚĆ .Położenie Strzelna to jedyna szansa na perspektywiczny rozwój miasta. Pod warunkiem uwolnienia się od Mogilna. CZAS NA REFERENDUM!!!!Panie Barczak po głosy wyborcze nawet pan nie wstępuj do naszej GMINY.!!! |
» politczna klotnia o szpital (999 | 29-05-2017, 14:43:06) |
Niech dyrekcja wraz z szanowna pania naczelna zacznie interesowac sie prsonelem. W chwili obecnej odchodzi coraz wiecej doswiadczonych ratownikow medycznych i coraz wiecej pielegniarek odchodzi do innych szpitali a u nas sobie dorabiaja na tzw. smieciowkach. Za chwile pielegniarki beda odchodzic na emerytury a dyrekcja jakos nie jest zainteresowana zatrzymaniem doswiadczonego personelu pielegniarskiego jak i w srodowisku ratownikow medycznych. Czyli problem sam sie rozwiaze , sluzba zdrowia upadnie w powiecie mogilenskim z braku personelu. Zarobki sa tak niskie ze panie na kasach fiskalnych wiecej zarabiaja. |
» intymność (99853 | 28-05-2017, 20:09:28) |
Preferuję doświadczonych lekarzy. Doświadczenie jest niezwykle pomocne w dialogu wzajemnie wykluczających się paradygmatów. Dzięki niemu możliwa jest otwartość, która poszerza spektrum postrzegania Życia i śmierci. Lekarze często błędnie diagnozują i dobierają złe środki. W moim świętym przekonaniu szpitale w Mogilnie i Strzelnie nie zadbają o moje zdrowie. Muszę to zrobić ja. A pracy mam wiele. Zrozum : paluszków pstryk i znikam. |
» ... (nul | 28-05-2017, 18:37:36) |
Gotowała myszka jagiełke |
» fanatycy (koko | 28-05-2017, 15:56:31) |
Ktos napisal prawde a ja powiem raczej dodam ze kosciol to najwieksza sekta od czasow smierci Jezusa--ludzie nawet nie wiedza po co chodza do kosciola 'bo Bog jest tam gdzie my go wielbimy |
» najlepszy (cm | 28-05-2017, 11:22:01) |
Politycy zawsze muszą się kłócić, bo z czego by mogli tak luksusowo żyć. Muszą ściemniać, by ich wybrali.Ale i tak najlepszego artykułu o mogileńskim księdzu nic nie przebije. Dobra robota pokazali jak na oczach tłumu można dobrodusznie i otwarcie grzeszyć. Tylko,że już sprawie łeb ucięli, bo kto redaktorzynę pochowa.he,he.I dalej pojdą na rzeź jak białe owieczki. A z muzułmanów się smieją, że fanatycy. |
» propozycja do realizacji (Antek | 28-05-2017, 07:55:52) |
Od wielu lat już nie mieszkam w Strzelnie, ale z sentymentem tam wracam i wg mnie, szpital nie jest tam potrzebny bo blisko do Inowrocławia. Poza tym jak mnie pamięć nie myli, to burmistrz Ewaryst Matczak chciał kiedyś wziąć na garnuszek gminy ten szpital,no to do roboty! |
» szpital w strzelnie (miejscowy | 27-05-2017, 22:21:17) |
Jak ktos napisal zostawcie reforme fachowca bo co wezmiecie w swpje lapy to jest zrujnowane przemyslu zero pomyslu zero wszedzie ruina to jest pomysl na przyszlosc miescowego PSL na czele z Starosty moze jeszcze cos sie uda zarobic dla siebie haslo przewodnie |
» szpital w strzelnie (miejscowy | 27-05-2017, 22:21:16) |
===Jak ktos napisal zostawcie reforme fachowca bo co wezmiecie w swpje lapy to jest zrujnowane przemyslu zero pomyslu zero wszedzie ruina to jest pomysl na przyszlosc miescowego PSL na czele z Starosty moze jeszcze cos sie uda zarobic dla siebie haslo przewodnie |
» 7777777 (@2@@@@2 | 27-05-2017, 09:56:42) |
niech zamkną ten szpital w Strzelnie bo jak człowiek chce pomocy to jej nie dostanie i tak musimy jechać albo do Mogilna albo do Ina ta zawsze znajdziemy pomoc bo w Strzelnie to zanim łaskawie się ruszą to człowiek umrze |
» masakra (PSL | 27-05-2017, 07:01:50) |
mam taką propozycję dla Panów rolników z PSL-u zostawcie już tą służbę zdrowia fachowym ludziom a nie spierajcie się o rzeczy o których nie macie pojęcia stwierdzenie "bo musi być tu i tu" to jest tak jak ktoś nie zrobił porządnej analizy ekonomiczno-kosztowej tylko na chybił trafił. jedyna rzeczą którą potraficie to tylko orka no i tak chyba będzie że zaoracie już to wszystko. rozumiem wszystko ale już od 6 lat gadacie o jednym i tym samym a nic nie zrobiliście nic oprócz wybierania i zmieniania dyrektorów którzy i tak nie mają nic do powiedzenia bo starosta ma jakąś chorą wizję. Powiem tak jak by taki specjalista miał pracować w normalnej firmie i od 6 lat myślał tylko co zmienić z nic nie wprowadzał to już dawno by nie pracował ale to w normalnym świecie a nie układów przykre niestety. |
» cd. hucpy wyborczej PSL-u (Nonkonformista | 27-05-2017, 00:19:57) |
Przecież to właśnie Tomasz Barczak, Krzysztof Szarzyński, Ewaryst Matczak i Dorota Repulak, wzajemnie, sami sobie zawdzięczają "ciepłe" i dochodowe funkcje w samorządzie. To PSL samodzielnie sprawuje władzę w naszym powiecie. Teraz udajecie, że sami wobec siebie jesteście opozycją?! Jesteście żałośni! To PSL (wraz ze swoimi sojusznikami m.in. z różnych lewicowych ugrupowań) ponosi wyłączną odpowiedzialność za dalsze losy naszego szpitala! |
» szpital (mieszkaniec | 26-05-2017, 23:23:04) |
Miasto powiatowe w tym przypadku Mogilno zawsze będzie walczyło o swoje inne gminy będą mieli już nie dokończę gdzie tak było jest i będzie. Wszystko dla Mogilna a ochłapy dla Strzelna. Szkoda robienia sobie złudzeń i nadziei że to się zmieni. Przy najbliższych wyborach ludzie ci co się zawiedli powinni przy urnach wziąć to pod uwagę |
» Filia strzelno (J23 | 26-05-2017, 23:20:25) |
Chore ambicje zakompleksionych ludzi ze strzelna. Udają że coś robią dla ludzi, blazenada. |